  • Data: 2015-08-02 19:00:23
    Temat: Re: Crash test starych aut
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Ale wszystkie informacje dotyczące tego posta, są zgodnie ze specyfikacją
    > zawarte w nagłówku wiadomości.
    >
    > Po to wymyślono programy do obsługi NNTP, żeby otwierając post Kogutka
    > sprawdziły polę References: i prawidłowo połączyły posty w wątki.

    Z czym maja polaczyc?
    Ja juz wczesniejszego postu nie widze, bo przeczytałem go wczesniej.
    Moge oczywiście do niego wrócic, moge sobie sciagnac wszystkie posty z
    ostatnich (co tam sobie wymysle) ale po co?
    Chce widziec przeciez tylko nowe, ktorych jeszcze nie czytałem.

    Po to wymyslono tez Re: i cytowanie zebym od razu widział, na co kogutek
    odpowiada i nie musiał skakać po poprzednich postach...

    > Autorzy Twojego czytnika, w ramach jakiejś wynalazczości (może i
    > uzasadnionej innymi problemami) wymyślili żeby łączyć posty w wątki na
    > podstawie tytułu, zamiast referencji.
    > Stąd Twoje problemy.

    Nie rozumiesz problemu stąd wyciągasz mylne wnioski.
    Uzywam x-newsa i zapewniam cie ze on bez problemu watkuje po references.