-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: "re" <r...@r...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Crash test starych aut
Date: Thu, 13 Aug 2015 02:00:37 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 19
Message-ID: <mqgmnm$2sn$1@mx1.internetia.pl>
References: <sqoro9masups$.2mclirl110p9$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<f...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<7...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<b...@g...com>
<mqaf05$6k1$1@dont-email.me>
<2...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<d...@g...com>
<mqcj9u$9jl$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<f...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<mqdsfb$knt$1@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<mqfvnb$f7u$1@mx1.internetia.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1439424054 2967 78.10.177.126 (13 Aug 2015 00:00:54 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Aug 2015 00:00:54 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567112
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik"
> ---
> Bo to prawda. Temat wiadomości nie powinien być modyfikowany w żaden
> sposób. Robi się tak dla "śmieciowatych czytników"
>
Trzeci rodzaj prawdy...
Po pierwsze jak najbardziej mozna modyfikowac, jezeli zmienia sie temat
dyskusji.
Natomiast dodawanie Re to modyfikacja normalna dla kazdego watku - warto
zobaczyc jak to wyglada na grupie zanim napisze sie taka bzdure jak powyzej
popełniłes...
---
Przestań pieprzyć te swoje durnoty. Dodawanie "Re: " ma się nijak do zmiany
tematu. To jest założenie historycznej specyfikacji technicznej, której Ty
na oczy nie widziałeś.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=