  • 101. Data: 2017-01-25 12:51:06
    Temat: Re: Czas na Windows 10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Jan 2017 11:20:53 +0100, "HF5BS" <h...@...pl> wrote:
    > Impossible, nie ma kompa z nieograniczoną pamięcią.

    Może zapoznaj się najpierw czym są limity i jak je używac zamiast
    odpowiadać bez sensu.

    --
    Marek

  • 102. Data: 2017-01-25 13:19:23
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Jan 2017 12:51:06 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:
    > Może zapoznaj się najpierw czym są limity i jak je używac zamiast
    > odpowiadać bez sensu.

    Ale... czy to działa w Windows?

    I właśnie to jest złe: w Windows brak podstawowych rzeczy, a to
    Linuksowi zarzuca się że jest tym gorszym.

  • 103. Data: 2017-01-25 13:38:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Jan 2017 13:19:23 +0100, slawek <f...@f...com> wrote:
    > Ale... czy to działa w Windows?

    HF5BS miał raczej miał na myśli linuxa, bo mówienie o "forkbombie" w
    kontekście windows, który nie posiada (natywnie) fork() jest nie
    poważne, żeby nie powiedzieć komiczne.

    --
    Marek

  • 104. Data: 2017-01-25 15:46:16
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Jan 2017 13:38:25 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:
    > HF5BS miał raczej miał na myśli linuxa, bo mówienie o "forkbombie"
    > kontekście windows, który nie posiada (natywnie) fork() jest nie
    > poważne, żeby nie powiedzieć komiczne.

    No tak. Panowie elektronicy myślą, że CreateProcess itp. nie
    istnieją. Nie istnieje Cygwin. I ogólniej: Windows jest bezpieczny,
    bo tak mu powiedział Jasiek z III b.

  • 105. Data: 2017-01-25 16:21:39
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Dlaczego zakładasz że wycofują się bo chcą :D ?

    To nie ja tak założyłem.
    To ty założyłeś, że jak tak założyłem :D

    > No i co z tego skoro windows na telefony jest martwy.

    Nie wiem.

    pozdro

  • 106. Data: 2017-01-25 17:30:45
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    > To wina rozproszonego systemu programistów którzy mają w d... że coś
    > podstawowego nie działa przez lata. Dodatkowo po rozmowie z szefem tej
    > apliakcji doszedłem do wniosku że nie potrzebują pomocy (zaproponowalem
    > że to naprawię) z przyczyn ideologicznych. WontFix i h...

    Hmm... od paru lat mam na notebooku DELL E6510 zainstalowany Linux Mint
    (w tej chwili wersja 17.3 czyli dystrybucja na bazie Ubuntu 14.04) i
    Bluetooth działa mi bez problemu.

    Bus 002 Device 004: ID 413c:8187 Dell Computer Corp. DW375 Bluetooth Module

    Grzegorz

  • 107. Data: 2017-01-25 19:33:27
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Jan 2017 17:30:45 +0100, Grzegorz Kurczyk
    <g...@c...usun.slupsk.pl> wrote:
    > Bluetooth działa mi bez problemu.

    Problem z Windows jest taki, że one lepiej niedziałają. Jeżeli
    niedziałają to niedziałają.

    W Linuksie jak coś niedziała, to można jeszcze spróbować: a może z
    innym hardware? A może inny Linuks? A może samemu coś zrobić?

  • 108. Data: 2017-01-25 19:40:55
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-24 22:47, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Nic a nic nie zrozumiałeś. Właśnie po to napisałem o chromatografii, aby
    > nie uogólniać.

    A kto tu uogólnia wyjatki? 90% ludzi od porno i facebooka, 10% od innych
    rzeczy. Mieścisz sie w tych 10%. Patrz na rynek z uśrednieniem a nie
    wyjatkami, nikt się nimi przejmować nie bedzie.

    > I po co ta zgryźliwość?

    Żeby prawidłowo zademonstrować że przypadek szwagra dziatka zięcia
    wnuczki ma się nijak do globalnego trendu.

  • 109. Data: 2017-01-25 19:45:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-25 00:16, HF5BS wrote:

    > Zamknięty kod? Jakaś obostrzona licencja? Poprawić, wypuścić, napisać,
    > że inspirowany "sdhg3b63" (tu dać właściwą nazwę), z usuniętymi jego
    > błędami, puścić w obieg...?

    To tak nie działa. Pomimo że linux to *otwarty* system to jest bardziej
    w sensie "read only". Aby był "write" trzeba czasami walczyc z całymi
    stadami shizofreników, aspergerów, introwertyków, concobów [1] itp.
    "właścicieli projektów". Kilkukrotnie starałem się przyłączyć do jakis
    kawałków kodu i specjalnie z otwartymi rekami nie przyjmują, szczególnie
    jesli znajduje się i poprawia żałosne błędy. Wydaje mi się że 20 lat
    temu OS wyglądal jednak bardziej przyjaźnie.

    [1] Nie żeby w komercyjnych firmach było jakiś lepiej ...

  • 110. Data: 2017-01-25 19:47:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-25 07:24, slawek wrote:
    > Masz rację: programiści mają ciebie za smarkacza-marudę. Może to
    > zasłużona opinia?

    Zapewne tak. Pisze do kolesia że mamy null poiner dereference w jakimś
    tam sofcie do konwersji do grania midi. Na prostej scieżce i bug
    oczywisty. Dowiaduje się że "wontfix" bez uzasadnienia. Za to kilka
    tygodni później koleś dorzucił do repo zestaw wspaniałych ikon. To
    pocieszające że ktoś aplikację rozwija.

    Wniosek: jestem gupi.