    From: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czego uzywacie do czyszczenia matowych matryc?
    Date: Fri, 27 Nov 2015 23:05:08 +0100

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w
    :
    : Dnia Fri, 27 Nov 2015 20:43:12 +0100, (c)RaSz napisał(a):
    :
    : > czy jest jakiś dobry sposób na
    : > klawisze?
    :
    : Co pół roku rozkręć klawiaturę i umyj wierzch w wannie :) Poważnie.
    :

    Hm, ale *na ile* poważnie? Bo zaraz dodajesz ową emotikonkę, raczej nie-poważnie
    "komentującą", więc jednak trochę się czuję... skołowany! No i co do kolejności
    to też mam niejakie wątpliwości:

    - bo tak na mój nie-zdrowy, miejski rozum, to bym raczej wpierw mył, a
    rozkręcił *potem*, celem wysuszenia? A tak innym sposobem, to bym się chciał
    posłużyć albo ściereczką (jak radził "atm". Dzięki!) ale najchętniej jakimś
    cudownym sprejem, dawkowanym oszczędnie, i mającym chwil parę "przegryźć" się z
    brudem (tylko gdzie dostać taki "anty-brudowy", akuratny do danego brudu
    rodzaju - sprej?). Po jakiejś godzinie - ściereczka. A zaś co do tego mojego
    pomysły z termo-nieodporną folią: jak Wam się podoba?

    : --
    : Jacek
    : Dziesięć przykazań ma 279 słów.
    : Deklaracja Niepodległości Stanów Zjednoczonych 1300 słów.
    : Dyrektywa UE w sprawie przewozu cukierków karmelkowych - 25 911 słów.
    :

    Z naszych (zażartych!) sporów na którejś z .sci. (fizyka? astronomia?)
    odniosłem nieprzeparte wrażenie, że jesteś wojującym ateistą, a i wartości
    republikańskie (w rozumieniu rodem z USA) nie są Ci zbyt... "po drodze".
    I miałem Cię za soc-liberała (w rozumieniu: libertyn). A tacy przecież trzęsą
    całą
    UE! (którą, w swej sentencji, jak zgaduję, raczej nie-bezpodstawnie:
    demaskujesz). No i widzę, że jednak pewne zalety jednego, i drugiego, tak
    lakonicznego ujęcia "zasad najważniejszych społecznie" - doceniasz?

    To moooże docenisz i moje dzisiejsze, też lapidarne motto:

    --

    Socjalizm - to opium dla ludu!