  • 31. Data: 2011-11-10 21:01:33
    Temat: Re: Czerwona pieknosc
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    Użytkownik "Kuczu"
    http://www.erikbuellracing.com/race-team/
    To tak gdybys nadal twierdzil ze na tym sie nie da scigac.

    Da sie - ale najlepiej stworzyc lige bueli - bo inaczej:
    http://www.amaproracing.com/rr/riders/rider.cfm?did=
    3258
    wyniki tego pana raczej nie powalaja na szczescie pozostawil sobie furtke w
    postaci wyscigow SS na GSX-R600.
    Pozniej grzebne w googlach zeby poglebic wiedze o tym zacnym zespole - bo na
    to ze klient mi sie trafi z tego teamu to raczej nie mam co liczyc. Zeby
    zastnieli gdzies w newsie chyba tez nie :(

    *** I garsc suchych faktow:
    Ducati 1198 (170hp)9600rpm engine HP
    Buell 1190RS (175hp 9750rpm engine HP.
    Ducati 1198 (157.91 hp) @ 9,600 rpm (rear wheel)
    Buell 1190RS (160hp) @ 9,750rpm (rear wheel)
    Ducati 1198 (380 lbs) dry weight
    Buell 1190RS (369 lbs) dry weight

    Parafrazujac B. Lee "suche fakty nie scigaja sie na torach"
    A tego 1190RS w takiej specyfikacji to mozna kupic w salonie - czy te wyniki
    sa uzyskiwane po miesiecznym tuningu???

    Tytus

  • 32. Data: 2011-11-10 21:28:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-10 21:41, Tytus z domQ pisze:

    > *** "Kuczu" No i ok. Wisimito.
    >
    > To juz wszyscy wiedza

    NO i ok. Przynajmniej wyjasnilismy sobie jedna kwestie.

    > ***Tylko nie wypowiadaj sie autorytarnie o rzeczach
    > ktore widziales przelotnie u klienta na swoje stacji diagnostyczniej lub
    > w internecie.
    >
    > Mozesz rozwinac???

    Ale po co ? Zajrzyj do watku.

    > Chcesz wiedziec dlaczego tlumik jest pod motocyklem??? Niie to nie
    > zafascynowanie konstrukcja z USA

    Ale czy ja tak twierdze ?? Tlumiki pod silnikiem istnialy dawno. Tyle ze
    wiekszosc motocykli ma silnik na tyle nisko na ile sie da i nie zaawsze
    da sie tam zmiescic tlumik.

    > Ale zaraz czy to przypadkiem w juz w latach 90 w niejakiej 535 nie bylo
    > takiego rozwiazania, czy Fazer nie ma tam katalizatora???

    535 mialy tlumik ZA silnikiem. Fazer zreszta tez.

    > *** Przed chwila twierdziles ze tylko Brembo sie liczy.
    >
    > Dokladnie - w sporcie tylko Bembo, byc moze istnieja jakie amerykanskie
    > wydumki ale zastosowanie w sporcie maja rownie powszechne jak niezawodne
    > sa harleje

    Nie tylko Brembo istnieja w sporcie. Sam to stwierdziles wspominajac o
    Nissinach. A Brembo, nawiasem mowiac, jest dostawca hamulcow dla HD. To
    tak wspominam zeby dac Ci satysfakcje i upust Twoim problemom z Harleyami.

    > ***I gdzie zaczelismy rozmawiac o sporcie wyczynowym bo chyba zmieniasz
    > warunki brzegowe ?
    >
    > Rozpocznj od poczatku - przeczytaj albo moze lepiej zobacz o jakim
    > motocyklu jest watek. Hint - nie ma on miejsca na sakwy, frendzle i
    > nawet na pasazerke

    Wow. Widze ze chyba gosc z fredzlami Cie kiedys skrzywdzil bo masz
    straszny uraz. A o Ducu z poczatku watku to juz tu dawno nie rozmawiamy.

    > *** j.w. Gdzie ja pisalem o sporcie wyczynowym ?
    >
    > Juz Ci pisalem ze rozmawiamy o dwoch rzeczach - Ty o jezdzie z gorki z
    > pasazerka bagazem i probie ogarniecia tego jak rozumiem ekstremalnego
    > wykorzystania motocykla, a ja o wykorzystaniu dwoch tarcz na torze -

    Nie, pisales od poczatku ze ZTL jest chujowe bo ma zle chlodzenie. I
    tylko do tego sie odnosilem. To Ty skreciles na tor bo brakowalo Ci
    argumentow.

    > takich jakie ma to Ducati - ktore wg zapowiedzi w 2013 bedzie startowac
    > w WSBK. Niestety raczej tego nie rozumiesz ba pewnie nawet nie wiesz co
    > to jest WSBK bo nie startuja tam buele i harleje

    Mnie nie rajcuje ogladanie motocykli w telewizji. Mam ich dosyc u siebie
    ,w garazu.

    > *** j.w. Pisales o druhu Walczaku. Moze jego spytaj czy istnieja silniki z
    > sucha miska i osobnym zbiornikiem.
    >
    > On sie specjalizowal w zeglarstwie srodladowym ale to ze Bulce
    > konstruktorzy zdecydowali sie na rozwazania smarowania rodem z
    > motocrossu czy enduro nie swiadczy chyba o tym ze sa to rozwiazania
    > dobre dla motocykli szosowych???

    Nie, sucha miska jest bardzo dobra w sporcie, lepsza niz mokra, silnik
    motocykla z sucha miska jest niemal niewrazliwy na mocne przechyly
    boczne, stoppie i wheelie. Tyle ze komplikuje troche wiec jest malo
    stosowana. Ale juz w sporcie samochodowym jest mile widziana.

    > Ale ja to rozumiem - jesli nie mozna pochwalic sie wlasciwosciami
    > jezdnymi jak japonia czy designem jak wloszczyna trzeba wymyslec
    > dziwactwo i na tym budowac legende wmawiajac wszystkim ze to jest super
    > innowacja.

    Chlopie ! Jebnij sie w czolo ! Ja nie jestem dealerem marki, nie jestem
    jebnietym fanem (jak AZ z KHI). Po prostu probuje wylumaczyc czasami
    czemu uwazam cos za rozsadne. Nie podoba sie to nie ! Napisz moze do
    Erica Buella i jemu sie zal. Mnie to zwisa. A co do designu to mi akurat
    Buell pasuje. Bardziej niz odpustowy VTR. Aczkolwiek VTR, technicznie,
    fajnym motocyklem jest.

    > *** cytuje: "tak, ale jakos mi trudno wyobrazic sobie latwo demontowalna
    >
    > Po raz kolejny ja o zupie Ty o dupie - ale wyjasnie. Motocyle sportowe
    > maja zbiorniki montowane tak zeby przy nawet niewielkich wywrotkach
    > odrywaly sie od reszty dla bezpieczenstwa. Raczej trudno mi jest sobie
    > wyobrazic odrywajaca sie rame od reszty - abstrahujac juz od tego ze
    > czesto po kozlach motocykla ramy po prostu sie lamia i dosc latwo moge
    > sobie zwizualizowac co dzieje sie kiedy paliwo zalewa caly motocykl. O
    > tym ze ramy sa klejone z kilku rodzajow materialow tez warto wspomniec
> [...]

    Bylo rozjasnic mi w glowie na poczatku. Jak sam stwierdziles nie jestem
    specem od SBK/GP/WSBK itp. Naucz sie zadawac pytania.

    > *** Nienie. Wymysliles sobie teorie o chlodzeniu takiej duzej tarczy. Ja
    > stwierdzilem ze racji nie masz. Teraz odwracasz kota ogonem.
    >
    > Zapewne dlatego n.im.w Suzuki tez sie myla stosujac sie do tej teorii. I
    > juz w latach dziewiecdziesiatych wycofali sie z 6 tloczkowych zaciskow i
    > wyscigu w rozmiarach tarcz...zakonczyli na 320-330mm z tego co pamietam
    > - potem okazalo sie ze nie rozmiar sie liczy a technika.

    Bo wiecej niz 330 mm + zacisk nie miesci sie w feldze 17". Proste.
    A 6 tlokow nie zawsze jest lepiej niz 4. Lepsze jest 4 radialne bo daje
    to stabilniejszy zacisk.

    > Niestety - rozwiazania techniczne i nowatorstowo Buella zweryfikowal
    > rynek a dokladnie sami menagerowie w fabryce to przykre bo goniac za
    > wspolczesna technologia dawaliby prace jeszcze dla kilku pokolen

    Tak samo jak Benelli i kilku innych producentow. Na ogol wygrywaja ksiegowi.

    > *** I nie teoretyzuj mi tu prosze z punktu widzenia kanapy, pilota i
    > zatwiardzialego kibica MotoGP. Mi to nie imponuje, moze mlodziezy.
    >
    > LOL ales mnie pojechal ale i tu nieco sie roznimy - bo ja kilkanascie
    > razy widzialem tor - miejsce ktore bardzo szybko weryfikuje opanowanie i
    > mozliwosci techniczne motocykla. Miejsce gdzie po dniu treningow masz
    > dosc jazdy na tydzien, gdzie po kilku kolkach okazuje sie ze tarcze
    > hamulcowe zmienily kolor a opony nagrzaly sie tak ze mozna na nich
    > gotowac herbate

    No i gratuluje. Ale jak to zmienia Twoja znajomosc techniki motocyklowej
    ? Smigales po torze swoim VTR czy dwudziestoma roznymi motocyklami serii
    SBK ? Ja lecialem kilka razy samolotem. Jestem juz specem od techniki
    lotniczej ??

    - ale zapewne masz inne spostrzezenia na ten temat. I
    > masz oczywiscie racje z ta kanapa tyle, ze w moim przypadku byla to
    > kanapa motocykla.

    j.w.

    > Ale byc moze Twoja skromnosc nie pozwala sie pochwalic osiagnieciami w
    > tej dziedzinie.

    Nie. Nie jeszdzilem po torze bo mnie to nie kreci i juz. Czy to oznacza
    ze nie mam prawa miec pojecia o technice ? Gdy bedziemy rozmawiac o
    technice pokonywania zakretow to chetnie i z szacunkiem Cie wyslucham.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 33. Data: 2011-11-10 21:54:08
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    >W dniu 2011-11-10 21:41, Tytus z domQ pisze:
    >
    > Chlopie ! Jebnij sie w czolo ! Ja nie jestem dealerem marki, nie jestem
    > jebnietym fanem (jak AZ z KHI).

    Zaczyna robic sie ciekawie.
    Typowa preclowa rozmowa.
    Dobrze, ze mam chipsy i browarek :]

    --
    Pozdr. Robert. T.
    ZR-7 00'

  • 34. Data: 2011-11-10 22:03:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-10 22:54, Robert T. pisze:

    > Dobrze, ze mam chipsy i browarek :]

    Uwazaj bo po takiej diecie mozesz sie juz na motocykl nie zmiescic.

  • 35. Data: 2011-11-10 22:12:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-10, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > jebnietym fanem (jak AZ z KHI)

    Czemu wycierasz sobie mna morde skoro rozmawiasz z Tytusem? Kiedys to z
    Toba mozna bylo porozmawiac o motocyklach a teraz niczym nie roznisz sie
    od fanboya iphone-a, tyle ze zamiast iphone-a jest hd/buell.

    BTW. Taki ze mnie fan KHI ze kupuje sobie gixxa... Stetryczales cos.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2011-11-10 22:30:27
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    > Uwazaj bo po takiej diecie mozesz sie juz na motocykl nie zmiescic.

    Spoko, jakby co to sobie kosz dorobie :)

    --
    Pozdr. Robert. T.
    ZR-7 00'

  • 37. Data: 2011-11-10 22:33:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-10 23:12, AZ pisze:

    > Czemu wycierasz sobie mna morde skoro rozmawiasz z Tytusem?

    Bo jestescie kumple wiec predzej zalapie.

    > Kiedys to z Toba mozna bylo porozmawiac o motocyklach a teraz niczym nie roznisz
    sie
    > od fanboya iphone-a, tyle ze zamiast iphone-a jest hd/buell.

    Wow. Nadal mozna. Tyle ze na argumenty. Ja chetnie pogadam o technice a
    nie o przebitkach z TV-sat.

    > BTW. Taki ze mnie fan KHI ze kupuje sobie gixxa... Stetryczales cos.

    No i gratulacje, dorosles :)

  • 38. Data: 2011-11-10 22:41:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-10, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Bo jestescie kumple wiec predzej zalapie.

    Masz mylne wyobrazenie o mnie jako o kims ktory widzi tylko swoj
    motocykl jako wzor i wszystko najlepsze co moze byc. Wlasnie teraz Ty
    tak sie zachowujesz.

    > Wow. Nadal mozna. Tyle ze na argumenty. Ja chetnie pogadam o technice a
    > nie o przebitkach z TV-sat.

    Sie smiejesz z wyscigow moto ale to wyscigi moto wlasnie weryfikuja
    wiele i wyscigi to nie tylko GP.

    > No i gratulacje, dorosles :)

    Nigdzie nie napisalem ze KHI sprzedam, to fajny bezproblemowy sprzet do
    teleportacji. Ale czasem czlowiek pragnie pozapierdalac po torze (czy
    tam ulicy).

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2011-11-10 22:51:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-10 23:41, AZ pisze:

    > Masz mylne wyobrazenie o mnie jako o kims ktory widzi tylko swoj
    > motocykl jako wzor i wszystko najlepsze co moze byc.

    Bez obrazy ale takiemu wyobrazeniu dajesz tu czest owyraz

    Wlasnie teraz Ty tak sie zachowujesz.

    Pokaz palcem gdzie ja napisalem ze Buell/Hd sa "najzajebistsze" na
    swiecie. Nie napisalem. Twierdze tylko ze Eric wymyslil pare fajnych
    rzeczy ktore sa obiektywnie niezle i nad ktorymi warto sie pochylic. Ja
    mialem w zyciu tyle motocykli ze naprawde bym musial byc debilem zeby
    powiedziez iz HD/Buell sa najlepsze na swiecie. Bo nie sa.

    > Sie smiejesz z wyscigow moto ale to wyscigi moto wlasnie weryfikuja
    > wiele i wyscigi to nie tylko GP.

    Ja sie nie smieje z wyscigow. Ja sie smieje z ludzi ktorzy gapia sie w
    telewizor i mysla ze dzieki temu wiedza wszystko o technice tam
    uzywanej. To tak jakbym ogladal skoki Malysza co niedziela i twierdzil
    ze wiem jakie narty sa najlepsze.

    > Nigdzie nie napisalem ze KHI sprzedam, to fajny bezproblemowy sprzet do
    > teleportacji. Ale czasem czlowiek pragnie pozapierdalac po torze (czy
    > tam ulicy).

    A ja mam w garazu prawie moje MotoGuzzi.

  • 40. Data: 2011-11-10 23:03:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-10, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Bez obrazy ale takiemu wyobrazeniu dajesz tu czest owyraz

    Bos sztywny jakbys polknal kij od szczotki. KHI nabylem praktycznie
    przez przypadek a nie z zamilowania do marki. Wiec trudno zeby brac
    sprzecki KHI vs. Honda na powaznie...

> [...]
    > mialem w zyciu tyle motocykli ze naprawde bym musial byc debilem zeby
    > powiedziez iz HD/Buell sa najlepsze na swiecie. Bo nie sa.

    Nie wiem. Z niecierpliwoscia czekam na rewolucyjny pomysl zastosowania
    kol jako chlodnicy do wody.

> [...]
    > telewizor i mysla ze dzieki temu wiedza wszystko o technice tam
    > uzywanej. To tak jakbym ogladal skoki Malysza co niedziela i twierdzil

    Nie. Nad wyscigami siedzi wiele tegich glow zeby byc najlepszym, wiec
    logicznym jest, ze tam sie rodza najlepsze/najskuteczniejsze pomysly?
    Czyz nie?

    --
    Artur
    ZZR 1200