    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Część analogowa miernika częstotliwości
    Date: Mon, 30 Nov 2015 18:15:19 +0100

    On 2015-11-30 12:08, P03 wrote:
    > A jak na piechotę, jak w starożytności składać rezystory
    > kondensatory i tranzystory to może taki przedwzmacniacz :
    > http://wb9kzy.com/preamp2.htm

    Właśnie to mnie niepokoi, ze będzie miał tendencję do przeskakiwania do
    2f. Srawdzilem ze 3 podobne rozwiązania i mocne przesterowanie sygnalu
    powoduje 2f. Miałem kiedyś (dawno) jakiś polski czestosciomierz, chyba
    jak pamiętam, na nixie. O ile dobrze sobie przypominam akceptował od
    10mV do 10V i nie fałszował.

    > Reguła taka bo częstotliwości do 30-50 Mhz to zupełnie
    > inna bajka od gigaherców, inny montaż, impedancja
    > i dopasowanie wejścia i stopni między sobą wymagane (np. 50 ohm).
    > Dla niskich częstotliwości wzmacniacze można spokojnie
    > stosować o wysokiej impendancji wejściowej.

    Chyba nic nie stoi na przeszkodzie aby oba wzmacniacze połaczyć za
    pomocą przekaźnika.