    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Części elektroniczne elektroniczne od ręki
    Date: Wed, 20 Sep 2017 11:34:32 +0200

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    >Interesuję mnie skala dostępności od ręki podzespołów w sklepach
    >detalicznych w następujących miastach:
    >Gdyby ktoś z grupowiczów znał sytuację w/w miastach prosiłbym o kilka
    >słów opisu sklepu i wielkości asortymentu.

    We Wroclawiu masz pare sklepow ... ale asortyment sie coraz bardziej
    zaweza.
    Lub inaczej mowiac - przechodzi na taki, ktory klienci kupuja :-)

    Ale to raczej ogolny kierunek - asortyment nigdy nie bedzie
    wystarczajacy, a jedna firmy wysylkowe wystarczaja na pokrycie niezbyt
    duzego kraju.

    Gielde niedzielna tez mielismy, moze nawet nadal jest, dawno nie
    bylem.
    Kiedys byla prezna, byla setka stoisk, stopniowo sie wykruszala.
    Powod IMO ten sam - asortyment nigdy nie bedzie pelny, a z czasem
    zostaja tylko chodliwe pozycje ... i pelno chinskich gotowych wyrobow.

    J.