    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Części elektroniczne elektroniczne od ręki
    Date: Wed, 20 Sep 2017 13:02:20 +0200

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Wed, 20 Sep 2017 11:34:32 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Klienci elektroniczni kupują wszystko więc nie bardzo rozumiem co
    >masz na myśli.

    jeden poszukuje np procesorow ARM, drugi tranzystora do naprawy
    telewizora, trzeci bezpiecznika, czwarty kitu AVT, piaty alarmu,
    szosty miernika uniwersalnego ... wszystkiego mial nie bedziesz, nawet
    jak sie nazywasz Farnell.

    >Jeśli masz na myśli kupowanie częściej ładowarki usb niż
    >polprzewodnikow to nie o taki profil sprzedaży detalicznej pytam.
    >Dlatego podałem jako punkt odniesienia Wekton (kilkadziesiąt tys.
    >części i polprzewodników dostępnych od ręki) - jak ma się do tego ten
    >sklep wrocławski?

    To taki wielki nie jest - sprawdz sam
    http://electropark.pl/

    Jest jeszcze kika innych, ale imo - jeszcze ubozsze.

    no i mamy cos takiego
    https://www.avnet.com/wps/portal/ebv/

    Ale biuro handlowe ... chyba jakis wielki hurt ...

    J.