  • Data: 2018-03-31 14:19:23
    Temat: Re: Czestotliwosc sieci
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 31 Mar 2018 13:02:54 +0200, "HF5BS" <h...@...pl> wrote:
    > przypadkach zdawanie się na programy naprawiające, to stuprocentowa
    > katastrofa danych... Więc co... "całkowałem". W końcu kiedyś
    jedynym

    Zdarzyło mi się użyć takiego programu: 100% skuteczności. Może miałem
    szczęście plus dysk wcześniej był zdefragmentowany.

    > Ja sam czasem, gdy np. potrzebuję wyszukać jakiś tekst, wolę
    niekiedy
    > skrobnąć prosty programik w BASICu, gdzie zawrę dokładnie to, czego
    chcę,
    > zamiast kombinowania z gotowymi programami...

    Lepiej użyć awk, jest specjalnie do robienia różnych takich rzeczy,
    do których sed to trochę za mało. No i jeżeli to tylko wyszukanie to
    zwykle wystarczy grep.
    A oczywiście da się zrobić grep w awk.