  • Data: 2017-04-13 13:58:42
    Temat: Re: Czujnik kontaktronowy i przekaźnik elektromagnetyczny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty napisał:

    > Ale to nie o gaszenie łuku się rozchodzi, ino obniżenie napięcia
    > na stykach przez podzielenie na więcej dziur ;)

    A ja myślałem, że w tej idei chodzi o redundantene wyłączniki.
    Skoro raz na kilkadziesiąt przypadków jeden się skleja, to
    prawdopodobieństwo, że trzy pozostałe zrobą to w tym samym
    czasie, jest na tyle małe, że pozwala na spokojn(iejsz)y sen.

    Jarek

    --
    -- Ile traktor ma kół? -- Cztery.
    -- Ile jest zepsutych? -- Jedno.