  • Data: 2018-08-24 15:18:49
    Temat: Re: Czy diesel móglby sie tak latwo zapalic?
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-18 o 17:11, Pszemol pisze:

    > ??? Raczej wręcz przeciwnie.

    Teoretycznie. W praktyce samochody płoną bardzo szybko. Znajomy
    koleżanki opowiadał, że ledwie zdążył wyciągnąć dzieciaki z tylnego
    siedzenia. Wszystkie ich rzeczy się spaliły.

    Kiedyś był program o kolei i budowie wagonu. Gościu opowiadał, że
    przedział w wagonie wygląda banalnie, ale musi spełniać mnóstwo wymagań,
    między innymi wszystkie elementy muszą być niepalne.

    ps. nie sprawdzałem osobiście, chociaż wtedy sporo PKP podróżowałem :)