eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy do tej wieży da się dodać jakiś segment z wtyczką USB co by dało radę podpiąć pendraka ?. › Re: Czy do tej wieży da się dodać jakiś segment z wtyczką USB co by dało radę podpiąć pendraka ?.
  • Data: 2016-09-20 01:35:03
    Temat: Re: Czy do tej wieży da się dodać jakiś segment z wtyczką USB co by dało radę podpiąć pendraka ?.
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote in <news:nrmm4h$8k2$1@usenet.news.interia.pl>
    > Czy do tej wieży http://img4.sprzedajemy.pl/540x405_wieza-technics-ma
    sh-732259.jpg
    > da się jakoś dopiąć jakiś segment który obsługiwałby USB?.

    Raspberry Pi z ekranem dotykowym + DAC na USB.

    > Mam w okolicy dwie takie wieże całkowicie sprawne i zastanaiwam
    > się czy da się coś z tym zrobić żeby można było czytać piosenki z pendraka?.

    Nie kupuj (raczej) tego Technicsa. O ile dobrze kojarze, segmenty spiete
    byly dziwna tasma, nie zwyklymi kablami Chinch. Na dodatek wzmacniacz
    testowal podpiecie wszystkich modulow, przez co calosc stawala sie
    bezuzyteczna bez jednego segmentu, czy tez po awarii jednego z nich (i to
    nie wzmacniacza ;-).

    Lepiej poszukaj zwyklego wzmacniacza i poczytaj opinie o konkretnym modelu.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info