eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy eeprom można zdalnie uszkodzić w urządzeniu? › Re: Czy eeprom można zdalnie uszkodzić w urządzeniu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Czy eeprom można zdalnie uszkodzić w urządzeniu?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <pbqb5c$q7s$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <pbqmfg$l4g$1@node2.news.atman.pl>
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Thu, 26 Apr 2018 13:16:28 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pbqmfg$l4g$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl-PL
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <5ae1b50c$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 193.0.80.79
    X-Trace: 1524741388 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 689 193.0.80.79:2507
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731336
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.04.2018 o 21:55, Grzegorz Niemirowski pisze:
    > Bytomir Telesfor vel Dąs <f...@g...com> napisał(a):
    >> O, nie kupiło się wsparcia dla produktu i jest żal do świata kiedy
    >> to producent nie leci do klienta i nie naprawia na wczoraj?:)
    >
    > Bo to nie jest kwestia wsparcia. Ewidentna poważna wina producenta.
    > Wypowiedzi Alcatela są żałosne.
    >

    A gdyby ktoś się nabrał na argumenty tej pani, to niech wie, że
    - akcje serwisowe w samochodach są przeprowadzane NA KOSZT PRODUCENTA
    nawet w wiele lat po wyprodukowaniu danego auta i całkowicie niezależnie
    od tego, czy samochód jest jeszcze na gwarancji czy nie.
    - kiedy Canon wypuścił sporą serię aparatów cyfrowych z wadliwymi
    matrycami (pstryk i całkowity brak obrazu), to wymieniał aparaty na nowe
    (lepsze, bo tamtych już nie robił) po kilku latach i nie wymagał od
    klienta niczego poza fizycznym dostarczeniem wadliwego aparatu.

    Zachowanie tej pani jest takie swojskie, wschodnioeuropejskie... Czy ten
    problem wystąpił tylko u nas w kraju? Niech się klient zwróci do
    centrali firmy. Polski serwis też mnie zwodził z wymianą aparatu, po
    jednym mailu do centrali Canona na drugi dzień dzwonili, że nowy aparat
    czeka.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: