eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy eeprom można zdalnie uszkodzić w urządzeniu? › Re: Czy eeprom można zdalnie uszkodzić w urządzeniu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <pbqb5c$q7s$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <pbqmfg$l4g$1@node2.news.atman.pl>
    <5ae1b50c$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5ae1b50c$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Czy eeprom można zdalnie uszkodzić w urządzeniu?
    Date: Thu, 26 Apr 2018 13:31:49 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 39
    Message-ID: <5ae1b8a9$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.56.149
    X-Trace: 1524742313 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 680 83.26.56.149:61665
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731337
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5ae1b50c$0$689$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 25.04.2018 o 21:55, Grzegorz Niemirowski pisze:
    >> Bo to nie jest kwestia wsparcia. Ewidentna poważna wina producenta.
    >> Wypowiedzi Alcatela są żałosne.

    >A gdyby ktoś się nabrał na argumenty tej pani, to niech wie, że
    >- akcje serwisowe w samochodach są przeprowadzane NA KOSZT PRODUCENTA
    >nawet w wiele lat po wyprodukowaniu danego auta i całkowicie
    >niezależnie
    >od tego, czy samochód jest jeszcze na gwarancji czy nie.

    Na samochodach i w USA, bo w Europie to jakos rzadziej.
    I gdzies byc moze w tym jest kwestia bezpieczenstwa - wymagane
    przepisami, a telefon smiercia nie grozi.

    >- kiedy Canon wypuścił sporą serię aparatów cyfrowych z wadliwymi
    >matrycami (pstryk i całkowity brak obrazu), to wymieniał aparaty na
    >nowe
    >(lepsze, bo tamtych już nie robił) po kilku latach i nie wymagał od
    >klienta niczego poza fizycznym dostarczeniem wadliwego aparatu.

    No ale tez wiadomo, ze urzadzenie wiecznie pracowac nie bedzie i sie
    kiedys zepsuje.
    Ile powinno przepracowac ? Dobra wola Canona ?

    >Zachowanie tej pani jest takie swojskie, wschodnioeuropejskie... Czy
    >ten
    >problem wystąpił tylko u nas w kraju? Niech się klient zwróci do
    >centrali firmy. Polski serwis też mnie zwodził z wymianą aparatu, po
    >jednym mailu do centrali Canona na drugi dzień dzwonili, że nowy
    >aparat
    >czeka.

    wschodnioeuropejskie zachowanie wschodnioeuropejskiej filii, czy
    centrala zapomniala poinformowac niektore file o takiej akcji ? :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: