  • Data: 2017-09-16 16:08:59
    Temat: Re: Czy istnieje takie urządzenie?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-16 o 15:35, Adam pisze:
    > W przypadku TV można zgubić dane z EPG, ale to nie problem. Problemem
    > może być, jak się posypie pendrive wtyknięty do jakiegoś smarta.

    Dzięki za ostrzeżenia. Moje graty albo stare zbyt zbyt proste :-)

    W zasadzie wykminiłem właśnie jak poradzić sobie z wykorzystaniem listwy
    zasilającej Master/Slawe.
    podpinam "master" pod monitor który się wyłączy i z nim razem wyłączą
    się wszystkie inne graty.

    Ale nadal potrzebowałbym coś takiego uniwersalnego w pomieszczeniu bez
    komputera. Telewizor + nagłośnienie.

    Niestety moje obecne urządzenia w tym pomieszczeniu wyłączają się po
    okresie bezczynności ale od 4 godzin w górę ;-(

    W wszystko to przecież w celu zmniejszenia rachunku za prąd oczywiście :-)