  • Data: 2017-06-17 01:09:40
    Temat: Re: Czy istnieje urządzenie do zapamiętywania kolorów?
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 17 czerwca 2017 00:01:51 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

    > https://www.youtube.com/watch?v=Iaji9yDma4A

    Kurwa, durnota nie rozróżnia pomiędzy odcieniem a nasyceniem.
    Wszystkie kolorki w próbce miały ten sam odcień - różniły się jedynie nasyceniem -
    gęstością. Ten kanał schodzi na psy.
    Pozdrawiam Marcin
    PS Sprawdziłem nie tylko organoleptycznie a w PSie. I spokojnie wcisnąłbym jeszcze
    dwa razy tyle rozróżnialnych gęstości.