  • Data: 2018-05-01 15:21:39
    Temat: Re: Czy komputery pomagają?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 1 maja 2018 17:45:58 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Po prostu za szybki jestes - jakbys zrobil wywiad w internecie przed
    > zakupem, to moze byc ci zdazyli podeslac przed wyborem :-)
    >
    > Albo ... kiepski profil/marketing.
    > Jakby zbadali skutecznosc reklamy w internecie, to moze by zauwazyli,
    > ze nieskuteczna. I ze np pralki to trzeba reklamowac jak ktos kafelek
    > szuka ... albo kredytu hipotecznego :-)

    To co napisałeś to dosyć ważne jest. W marketingu produktów dla szarego konsumenta
    może nie jest to aż tak jaskrawe, ale w produktach przemysłowych dział "business
    development" to są ludzie od których sukcesów i porażek zależy przyszłość firmy. Te
    tam rewelacje że wydajność nie rośnie, to są kompletnie nieistotne bzdury. Wielką
    korporację buduje się wrzucając najzdolniejszych ludzi do business development. Firma
    która ma odrobinę lepszy business development od konkurentów-wygrywa.
    I popatrz jak to działa: oni wszyscy są jak dzieci we mgle. Jedne trochę bardziej
    durne od drugich, ale widziane z zewnątrz- nieporadne i bez pojęcia co robią. Nie
    potrafią znaleźć klienta na czas, wysyłają mu ofertę dopiero jak już kupił to czego
    szukał. Nie potrafią mu pokazać że ich produkt jest lepszy, tylko że jest bliższy
    jakimś pojęciom wziętym z dupy. W temacie sprzętu AGD nie masz szansy dowiedzieć się
    co to znaczy "technologia XXX", przy czym to nie jest żadna technologia, tylko jakieś
    mgliste pojęcie które niczym się nie różni od starszych modeli ich własnych
    produktów. Jednym słowem, dzisiejszy biznes wytwarzający produkty jest tak marny, że
    wydajność pracy jest najmniejszym problemem.