  • Data: 2018-05-01 10:45:32
    Temat: Re: Czy komputery pomagają?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 1 May 2018 01:22:05 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

    > No i wróciliśmy do tematu wątku. Komputery pomagają wciskać trochę
    > mniej bezsensowne reklamy oglądaczom, ale jak dotychczas nie są w
    > stanie odgadnąć jakie decyzje i którego dnia te reklamy odniosą
    > skutki u mnie albo u Ciebie. Mi notorycznie wyświetlają się reklamy
    > produktów które ostatnio kupiłem :-)

    Po prostu za szybki jestes - jakbys zrobil wywiad w internecie przed
    zakupem, to moze byc ci zdazyli podeslac przed wyborem :-)

    Albo ... kiepski profil/marketing.
    Jakby zbadali skutecznosc reklamy w internecie, to moze by zauwazyli,
    ze nieskuteczna. I ze np pralki to trzeba reklamowac jak ktos kafelek
    szuka ... albo kredytu hipotecznego :-)

    J.