    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy kurier moze zignorowac zakaz ruchu
    Date: Tue, 5 May 2015 09:37:55 +0200

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.150504.invalid...

    > Oj, taka tabliczka "nie dotyczy dojazdu do posesji" jest razem ze znakiem
    > "zakaz ruchu" równoważna brakowi jakiegokolwiek znaku (dalej niz do
    > posesji
    > nie dojedzie)

    Tak jak ja to rozumiem (ale mogę się mylić) dojazd oznacza że trzeba swoją
    jazdę zacząć lub skończyć na którejś posesji. Czyli zakaz dotyczy tych co
    sobie chcą tylko pojeździć.

    W tym przypadku to niewiele zmienia, ale w mojej okolicy jest taki zakaz na
    wąskiej dróżce która łączy dwie szersze. I tam go tak rozumiem, że nie mogę
    tą droga przejechać (aby sobie skrócić trasę) ale mogę w nią wjechać gdy
    jadę do kogoś kto przy niej mieszka.

    Podobnie od kilku lat w Gliwicach działa zakaz ciężkiego ruchu w pewnych
    godzinach. Jak masz transport którego adresat mieszka w strefie objętej
    ograniczeniem to i tak możesz do miasta wjechać w zakazanych godzinach, ale
    przejechać przez nie w tych godzinach nie możesz.

    Pozdrawiam
    Ergie