  • Data: 2009-03-21 20:02:02
    Temat: Re: Czy monitor moze byc zbyt duzy ?
    Od: "Tomek Banach" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej S. wrote:

    > W cenie takiego monitora zapewne kupisz dwie 19-tki.
    > Bedzie lepiej, bo mozna je ustawic z przelamaniem.
    > A i powierzchnia wieksza.
    > Od kilku miesiecy spedzam zycie przed 3-ma 19''
    > Jest to rozwiazanie absolutnie doskonale, no i tanie
    > jak na osiagany efekt.

    Zastanawiam sie czy 2 to napewno taki dobry pomysl. Przy 3 pewnie jest
    super - glowny panel przed oczami i dwa boczne pomocnicze. Natomiast
    siedzenie przed dwoma przelamanymi chyba nie byloby zbyt wygodne -
    najlepiej mi sie patrzy jezeli siedze maksymalnie prostopadle do ekranu.
    Wiem bo przez kilka dni mialem dwa monitory i jednak musialem ustawic je
    tak ze jeden byl "glowny" na ktory patrzylem na wprost a obok stal drugi
    pomocniczy. Fakt ze mialem 19 i 17 4:3 i doslownie kilka dni i moze sie
    nie przyzwyczailem.

    Ale popatrze na ceny i rozwaze - chociaz 3 juz chyba wymagaloby
    powaznego przemeblowania miejsca pracy :)

    Tomek