-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!diablo2.news.osn.de!195.114.241.41.MISM
ATCH!feeder.news-service.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postne
ws.google.com!q30g2000vbs.googlegroups.com!not-for-mail
From: Lisciasty <l...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Czy olej silnikowy się ulatnia?
Date: Sun, 24 Apr 2011 22:47:07 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 35
Message-ID: <a...@q...googlegroups.com>
References: <8...@d...googlegroups.com>
<4db48aab$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 90.156.77.58
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1303710427 10160 127.0.0.1 (25 Apr 2011 05:47:07 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Apr 2011 05:47:07 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: q30g2000vbs.googlegroups.com; posting-host=90.156.77.58;
posting-account=RyglkAoAAAB_8qFUgjoyOinuRh6gvWcX
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:2.0) Gecko/20100101
Firefox/4.0,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:28441
[ ukryj nagłówki ]On 24 Kwi, 22:40, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
> Olej nie wywietrzeje w żadnym sensownym czasie - jedynie z miejsc które
> są w bezpośrednim cugu powietrza może być powoli wciągany w stronę
> silnika. Ale jego obecność w dolocie nie jest jakimś problemem.
No właśnie jest, miesza się ze spalinami i powstaje smolisty syf
którym zarasta dolot.
> Natomiast zainteresowałbym się bezpośrednią przyczyną tego że ten olej
> się wydostaje przez odmę. Bo sprawny silnik pluje olejem tylko w czasie
> dachowania, a bezpośrednie połączenie odmy z dolotem, to powszechna
> praktyka.
Może i powszechna, ale jednak wiele samochodów ma separator oleju
montowany fabrycznie.
> Tą naprawę warto zrobić szybko, bo jest szansa że wystarczy wymiana
> tylko pierścieni (trzeba sprawdzić czy tłok i cylinder trzyma wymiary).
> Zaniedbując to, zużycie oleju będzie szybko wzrastać, a silnik wymagał
> będzie remontu kapitalnego (szlif, tuleje, tłoki).
Nie ma tego aż tak wiele, może z 10 ml na 1000km, tylko że przy dużym
przebiegu trochę się tego nagromadziło.
Pzdr.
L.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=