  • 31. Data: 2012-04-12 14:24:40
    Temat: Re: Czy skuter 125 to już pełnoprawny motocykl?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/12/2012 01:52 PM, Kuczu wrote:

    > Normalny motocykl. W przeciwienstwie do skuterow.

    Tobie to już wszystko się pomieszało. To nie motocykl tylko czoper.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2012-04-12 15:20:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 14:24, AZ pisze:

    > Tobie to już wszystko się pomieszało. To nie motocykl tylko czoper.

    Trudno niektore modele nazwac czoperami ale niech Ci bedzie.

    Wiem natomiast na pewno czym nie jest skuter. Skuter nie jest motocyklem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 33. Data: 2012-04-12 15:21:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 12:33, Glub pisze:

    > A skuter to rodzaj nadwozia.

    Tak, a z ciut innym nadwoziem nazywa sie to kosiarka do trawy.

  • 34. Data: 2012-04-12 15:26:12
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Thu, 12 Apr 2012 15:20:58 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Trudno niektore modele nazwac czoperami ale niech Ci bedzie.

    > Wiem natomiast na pewno czym nie jest skuter. Skuter nie jest
    motocyklem.

    A kto tak powiedzial? Kolezanka z pracy? Twój ginekolog czy Zdzisiek
    spod siódemki? A moze Franek?

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 35. Data: 2012-04-12 16:41:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 15:26, Glub pisze:

    > motocyklem.
    >
    > A kto tak powiedzial? Kolezanka z pracy?

    One nie maja o tym pojecia

    > Twój ginekolog

    Nie mam swojego ginekologa. Na razie mnie nie stac

    > czy Zdzisiek spod siódemki?

    Nie znam Twoich sasiadow

    > A moze Franek?

    Franek wyjechal za granice i stracilem z nim kontakt

    Jesli zas nie umiesz czytac ze zrozumieniem to nie moj problem. Po
    odpowiedz odsylam do ktoregos z moich wczesniejszych postow w tym watku.

  • 36. Data: 2012-04-12 17:12:16
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Thu, 12 Apr 2012 16:41:09 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Jesli zas nie umiesz czytac ze zrozumieniem to nie moj problem. Po
    odpowiedz odsylam do ktoregos z moich wczesniejszych postow w tym
    watku.

    Nonsensopedia nie jest wiarygodnym zrodlem informacji dla mnie. Tak
    jak dla ciebie ustawa.

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 37. Data: 2012-04-12 17:21:14
    Od: Rightbent <r...@g...com>

    On Apr 12, 3:20 pm, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Trudno niektore modele nazwac czoperami ale niech Ci bedzie.
    >
    > Wiem natomiast na pewno czym nie jest skuter. Skuter nie jest motocyklem.

    ok, a np yamaha tmax 750 albo lepiej aprilia srv 850?
    Przecież te - pojazdy - są wieksze od niejednej szlifierki,
    sześćsetki.

    Widziałem za granica bardzo wiele tego typu maxiskuterow, wiele osób
    je wybiera zamiast turystyków ze względu na łatwość obsługi i wysoką
    ergonomie.

    Tymsamym wracam do pytania gdzie jest granica motocyklizmu czy od
    50ccm (dwusuw/czteropak), czy 125, 250, 300, 650, 750, 850?!

  • 38. Data: 2012-04-12 17:35:09
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > To jest ustawa. Różne są kwiatki w ustawach, tak jak ślimak w UE jest rybą
    > lądową czy marchewka owocem tak skuter jest motocyklem.

    Wg umowy kupna samochodu, moja narzeczona jest facetem. W umowie stoi jak
    byk "kupujacy", a nie "kupujacy lub kupujaca", ani "kupujacy i kupujaca".

    Co sie ludzie tego tak przyczepili - nie moge tego zrozumiec. Przeciez w
    ustawach UE nigdzie nie jest napisane, ze slimak to ryba. Jest napisane, ze
    pod dana ustawa podlegaja ryby i slimaki, a zeby nie komplikowac (i za
    kazdym razem powtrzac zwrotu "ryby i slimaki") przyjmuja na potrzeby
    konkretnego przepisu, ze slimak to ryba.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 39. Data: 2012-04-12 17:45:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 17:21, Rightbent pisze:

> [...]
    >
    > Widziałem za granica bardzo wiele tego typu maxiskuterow, wiele osób
    > je wybiera zamiast turystyków ze względu na łatwość obsługi i wysoką

    Sam sobie odpowiedziales. To sa maxiskutery ktore wybiera sie zamiast
    motocykli.

    Dziekuje

    > Tymsamym wracam do pytania gdzie jest granica motocyklizmu czy od
    > 50ccm (dwusuw/czteropak), czy 125, 250, 300, 650, 750, 850?!

    Nie o tym tu dyskutujemy.

  • 40. Data: 2012-04-12 17:45:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 17:12, Glub pisze:

    > odpowiedz odsylam do ktoregos z moich wczesniejszych postow w tym watku.
    >

    > Nonsensopedia nie jest wiarygodnym zrodlem informacji dla mnie. Tak jak
    > dla ciebie ustawa.

    Czytaj dalej. Link z nonsensopedii nie pochodzi ode mnie.

    Wiem natomiast iz nie tylko ja mam takie zdanie. Swiadczy o tym
    popularny zwrot "motocykle i skutery".