-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
feeder.news-service.com!feeder2.cambriumusenet.nl!feeder3.cambriumusenet.nl!fee
d.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.24
6.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
Date: Fri, 23 Apr 2010 21:26:29 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy to szkodzi silnikowi diesla?
References: <hqsm36$6c1$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <hqsm36$6c1$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <4bd1f465$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.252.135
X-Trace: 1272050789 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17090 83.25.252.135:37543
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2274977
[ ukryj nagłówki ]marcan pisze:
> Witam,
> Kolega pokazał mi kiedyś pewną "sztuczkę". Samochód z silnikiem diesla na
> pierwszym biegu jadąc pod górkę nawet z postawionymi nogami na podłodze (bez
> gazu i sprzęgła) będzie się sam toczył (benzyna zgaśnie).
To nie ma nic wspólnego z rodzajem silnika, a jedynie jego
oprogramowaniem (czy tam innym mechanizmem utrzymania wolnych obrotów).
Chyba najmocniejszy samochód pod tym względem jaki widziałem to było Uno
na którym uczyłem się jeździć.
> Jeśli tak/nie, to dlaczego?
Niektóre samochody potrafią same się zmusić do niezłego wysiłku przy
takich eksperymentach i to już może na dłuższą metę szkodzić, bo nie
powinno się obciążać silnika przy tak niskich obrotach.
W korku, po płaskim to tak można się kulać, ale jakiś dużych gór to już
bym tak nie robił.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.10 22:47 Rafał Grzelak
- 23.04.10 22:59 Przemek
- 23.04.10 23:12 to
- 24.04.10 07:46 marcan
- 24.04.10 07:47 marcan
- 24.04.10 07:48 marcan
- 24.04.10 07:52 marcan
- 24.04.10 07:54 marcan
- 24.04.10 08:13 =radek=
- 24.04.10 12:49 n...@o...pl
- 24.04.10 14:00 Olek
- 24.04.10 14:37 lublex
- 25.04.10 06:42 Paweł Muszyński
- 25.04.10 09:59 Sergiusz Rozanski
- 26.04.10 10:27 n...@o...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=