  • Data: 2018-08-23 12:49:49
    Temat: Re: Czy urządzenia Bluetooth mają "sygnaturę" niepowtarzalną?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 12:24:31 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Tak to się przeważnie tłumaczy. Ale zwykle do tego jest pamięć OTP,
    > a w "mądrzejszych" urządzeniach pamięć flash. Ustrojstwo jest (powinno
    > być) testowane, do testów można dołączyć procedurę nadawania adresu.
    > Tylko trzeba chcieć.

    Albo nie jest testowane bo testowanie kazdej sztuki kosztuje, a jesli
    produkcja daje 99% dobrych, to sie nie oplaca :-)

    Ewentualnie ... jest testowane, i to sa odrzuty z testow, ktore nie
    przeszly kontroli, wiec im nie nadano MAC.
    A ktos te odrzuty kupil po cenie zlomu, albo nawet za darmo przyjal do
    utylizacji ...

    P.S. W dawnych czasach dosc dobre drivery do "dongli" BT pod XP robila
    firma ... wyleciala mi. I kiedys mi napisali "sorry - duzo firm
    produkuje taki sam hardware, i dołącza nasze oprogramowanie bez
    kupienia licencji, wiec sie zabezpieczylismy - dziala tylko z
    licencjonowanymi urzadzeniami. A pan pewnie kupil taniego klona"
    Co i tak jest lepiej niz podejscie FTDI ... ktore w sumie sluszne bylo
    :-)

    J.