  • Data: 2019-08-24 23:13:30
    Temat: Re: Czy w benzynie rozpuszcza się sól? [Mycie płytki]
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Jakub Rakus napisał:

    > I może się palić równie dobrze jak benzyna.

    Taką anegdotkę mogę przytoczyć. Znajomy dostał kiedyś w prezencie
    dużą flachę tequili. Spróbował, stwierdził, że to paskudztwo, więc
    przeznaczył do przemywania. Wprawdzie nie płytek i gniazd procesorów,
    bo produkuje mechanikę precyzyjną i optykę całkiem niezłej klasy, ale
    na tyle to blisko, że opowieść nie będzie off-topic. Jak już zużył pół
    butelki, ktoś go oświecił, że trzeba z plasterkiem cytryny i odrobiną
    soli. Sprawdził. Tequilę z warsztatu wycofał.

    --
    Jarek