  • Data: 2019-08-25 00:43:09
    Temat: Re: Czy w benzynie rozpuszcza się sól? [Mycie płytki]
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    > Znajomy dostał kiedyś w prezencie dużą flachę tequili. Spróbował,
    > stwierdził, że to paskudztwo, więc przeznaczył do przemywania.

    Co może być dobrego w bimbrze z gorzkiego kaktusa? :)

    W zbliżonym klimacie:
    Moja ś.p. Babcia, zaprzysięgła abstynentka, mimo tego robiła nalewki,
    ajerkoniak (pychota!), i "koniak". W skład / recepturę tego ostatniego
    wchodziły m.in. suszone śliwki. Kiedyś na bazarku sprzedano jej, nie
    zauważyła, wędzone. Sporządziła napój wg swej receptury, i, jak to
    czyniła z innymi tego typu produktami, po-roz-darowywała po rodzinie.

    "Koniaku" ze tym nietypowym smakiem nikt jakoś nie chciał przyswajać, aż
    wpadła do nas znajoma mej (również już ś.p.) Matki, i wypiła bez
    wzdragania, jedynie zaznaczając, że po raz pierwszy zdarzyło się jej pić
    alkohol, zawierający sam w sobie... przekąskę (no bo ten zapach
    wędzonki) :)