  • Data: 2014-07-25 13:51:13
    Temat: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazowa?"?
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-25 13:22, RadoslawF pisze:
    > Zapomniałeś dopisać ze przez "licencjonowanego" księdza, popa,
    > rabina, muezina czy innego kapłana z religii w którą wierzysz.
    > Ateiści mogą zamówić pokropienie spirytusem przez kolegę
    > (też ateistę) np. na grillu. :-)

    Śmichy - chichy, ale na mnie te sposoby działają. Mam pod osłoną
    p.słoneczną małą naklejkę ze św. Krzysztofem i "Modlitwą kierowcy". Nie
    to, żebym sam był święty, ale: rzucam okiem i noga jakoś tak sama
    schodzi z gazu. Kiedyś chyba była nawet taka akcja, podczas której
    gliniarze razem z księdzem w sutannie rozdawali obrazki. Refleksja,
    przemówienie do rozumu i emocji z prośbą o zastanowienie chyba lepiej
    działają niż ukryty w krzakach radar.
    pwz