-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
Date: Thu, 24 Jul 2014 21:00:34 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 14
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <lqrmts$i8p$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1406235634 22564 79.173.47.194 (24 Jul 2014 21:00:34
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Jul 2014 21:00:34 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2539824
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Dykus d...@s...wp.pl ...
>
> Ile w tym prawdy? Czy rzeczywiście, takie kilku-, kilkunastosekundowe
> zwiększenie dwukrotne obrotów (np. w benzynowym z 3000 na 6000 obr/min)
> potrafi czynić cuda? Czy jazda kapelusznicza szkodzi silnikowi? Wiem, że
> długotrwała jazda na zbyt niskich lub zbyt wysokich obrotach może być
> szkodliwa, ale ciągłe jeżdżenie w zakresie 2000..3000 obr/min dla
> silnika benzynowego (ewentualnie sporadyczne wyprzedzanie) przeszkadza?
Rozwazanie wydaje sie czysto akademickie bo trudno mi wyobrazić sobie
sytuacje w ktorej normalna jazda nie bedzie wymagała raz na jakis czas
ostrzejszego przygazowania.
Chyba ze chodzi o gazowanie na luzie?
Następne wpisy z tego wątku
- 24.07.14 23:48 Lewis
- 24.07.14 23:50 Tomasz Pyra
- 25.07.14 01:00 Budzik
- 25.07.14 01:05 RadoslawF
- 25.07.14 01:11 RadoslawF
- 25.07.14 02:20 megrimsES
- 25.07.14 02:36 Pawel O'Pajak
- 25.07.14 03:00 Budzik
- 25.07.14 07:46 WW
- 25.07.14 09:28 AZ
- 25.07.14 09:36 Franc
- 25.07.14 09:47 Shrek
- 25.07.14 09:56 WS
- 25.07.14 12:07 WW
- 25.07.14 12:09 WW
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=