-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Dykus <d...@s...wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
Date: Wed, 23 Jul 2014 23:37:30 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <lr3rdv$pol$1@node2.news.atman.pl>
References: <lqrmts$i8p$1@node1.news.atman.pl> <lqs7sc$ih3$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 95.215.233.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1406497023 26389 95.215.233.4 (27 Jul 2014 21:37:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Jul 2014 21:37:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <lqs7sc$ih3$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2540117
[ ukryj nagłówki ]Witam,
W dniu 2014-07-25 02:20, megrimsES pisze:
> Warto.
> Z moich sprzętów spałowanie na autostradzie zawsze pomagało.
I ile tej mocy ubywało? I ile tam hula u Ciebie, bo przy 250 to pewnie
+/-20 koni ciężko zauważyć... :)
I na czym to spałowanie polegało (ile km na jakich obrotach)?
> Pojechanie czasem do odcięcia nie zaszkodzi. Oczywiście nie cały czas
> na każdym biegu, bo nie o to chodzi.
Na jedynce, czy dwójce to i po mieście można zrobić przepałkę. ;)
Tak jeszcze kombinuję - na nagar w cylindrze to chyba ma średni wpływ,
bo ciśnienie w cylindrze chyba mało zależne od obrotów (bardziej od
obciążenia), więc czy przejedziemy 1km przy 2500 obr./min czy 0,5km przy
5000 obr./min to bez różnicy...
Z resztą - skoro to ma dawać takie błyskawiczne rezultaty...
--
Pozdrawiam,
Dykus.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.07.14 08:48 Franc
- 28.07.14 10:01 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 28.07.14 19:15 Dariusz K. Ładziak
- 28.07.14 10:43 NetiaAbonent
- 29.07.14 09:55 masti
- 29.07.14 16:10 Bugatti
- 29.07.14 13:57 NetiaAbonent
- 25.07.14 18:58 Dykus
- 29.07.14 20:16 masti
- 29.07.14 17:11 NetiaAbonent
- 29.07.14 20:56 NetiaAbonent
- 02.08.14 22:42 Lewis
- 14.08.14 13:39 Jakub Witkowski
- 14.08.14 14:05 Jakub Witkowski
- 12.08.14 22:30 janusz_k
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=