  • Data: 2015-05-28 13:20:49
    Temat: Re: Czym grozi jazda z uszkodzoną dwumasą
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    news:mk6sh6$7a3$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > zmusi nas klient. Moje doblo było w serwisie fiata w Tychach dwa miesiące
    > przed końcem gwarancji i zgłaszałem, że bieg wsteczny zgrzyta i że trochę
    > szarpie. Ustalili jako przyczynę tego stanu rzeczy podwinięty dywanik
    > gumowy pod pedałem sprzęgła (a ja głupi wuj dałem sobie ten kit wcisnąć).
    > Potem, jak padła dwumasa, to wyszło, że i tarcza sprzęgła jest też jest do
    > wymiany, ale było już po gwarancji. Mam nawet korespodnedcję z nimi w tej
    > sprawie, bo chciałem uznania mojego zgłoszenia, jak jeszcze gwarancja

    Ty nie masz problemu z dwumasą, tylko z czymś co Ci niszczy sprzęgło. Tak
    jak pisałem wcześniej, stawiam, że coś musi być krzywe pomiędzy skrzynią i
    silnikiem i szarpie całym sprzęgłem na boki.
    Nie wiem czy by i tak uznali gwarancję na sprzęgło, bo to część
    eksploatacyjna.
    Jak następnym razem będziesz naprawiał sprzęgło, to niech mechanik sprawdzi
    czy wałek ze skrzyni nie ma bicia. Może trzeba będzie wymienić skrzynię.

    > Dostałem propozycję 50% rabatu na robociznę, co dawało koszt naprawy ok.
    > 3500. (w roku 2010).
    > Jak ktoś ma problemy z podwiniętym dywanikiem to polecam serwis Auto Hit
    > Tychy ;-)

    Ja się dałem zrobić w jajo, bo nie sprawdziłem, że w Stilo z gwarancji jest
    wyłączone zawieszenie. Jeden wahacz dostał luzu pod koniec gwarancji i
    musiałem płacić za jego wymianę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba