-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mk3jm3$hk9$1@node2.news.atman.pl>
<5566c9c6$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
<mk6q1j$4ij$1@node1.news.atman.pl>
<5566f1c8$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
<55670b03$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Czym grozi jazda z uszkodzoną dwumasą
Date: Thu, 28 May 2015 15:10:48 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 150528-0, 28.05.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 33
Message-ID: <5567137e$0$27530$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1432818558 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27530 89.72.242.154:4477
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563186
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:55670b03$0$2203$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
>>> Auto jest made in Turkey ale nie miało żadnych przygód a fiatowska
>>> kontrola jakości wypuściła. W każdym razie jak dla mnie to ostatni fiat,
>>> jakiego kupiłem.
>>Kontrola jakości w fabryce - ha, ha! Liczy się wykonanie planu, a nie
>>jakość!
>
> No, jakosc tez sie liczy.
> Poki jest to drugorzedowo, jak zaczyna brakowac to staje sie nagle
> pierwszorzedna (bo klient zrywa kontrakt).
>
>
>> Zresztą, jak skręcili silnik ze skrzynią, to nie mogli sprawdzić czy w
>> środku wszystko pasuje co do ułamka milimetra.
>>Już kiedyś chyba Ci odpisywałem, że u mnie w Stilo też koło dwumasowe
>>podobno ma ogromny luz, ale od zakupu samochodu nie pojawiły się żadne
>>nowe odgłosu. Teraz mam 180 000 km przebiegu.
>
> No i taka rzeczywistosc w samochodach - dosc trwale sa. Przynajmniej
> ciagle jeszcze :-)
Nie doczytałeś. Mam podejrzenie, że w moim samochodzie mam dwumasę
uszkodzoną już fabrycznie. Od dnia zakupu był wyczuwalny luz w przeniesieniu
napędu.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 28.05.15 19:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=