  • Data: 2018-07-13 11:33:25
    Temat: Re: Czym kleic naklejki?
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-03 o 13:49, anhin pisze:

    > w tym wypadku jest trudniejsza w aplikacji (manipulowanie
    > kwadracikiem papieru węższym od taśmy to dość stresujące zajęcie). To
    > oznacza większą satysfakcję w razie powodzenia.

    To je dobre!
    A co do taśmy klejącej, to myślałem, nie wiem czemu, że musi być droga.
    Okazało się, że byłem w mylnym błędzie:
    https://allegro.pl/tasma-dwustronna-19-mm-x-5m-i6840
    823442.html
    złotówka (jedna) za rolkę 19 mm x 5m

    > --- Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez
    > oprogramowanie AVG. http://www.avg.com

    Zły delimiter! Zerknij tu:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter
    minusów ma być *dokładnie* 2, oraz, po nich, pojedyncza spacja. Choć to
    wina Twojego antywirusa, to po prostu wywal ten komunikat. Niektórych
    takie reklamy mocno nerwią! (acz ja ich po prostu "nie dostrzegam")...