  • 1. Data: 2018-06-30 07:36:57
    Temat: Czym kleic naklejki?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Zachciało się dzieciom pokazywac bajki na lapku, no wszyskie naklejki (Intel, Win
    itd.) poodklejane.
    Nie wszystkie chcą się trzymać z powrotem, czym najlepiej podkleić żeby lepiej
    złapały pulpitu obudowy?

  • 2. Data: 2018-06-30 08:46:21
    Temat: Re: Czym kleic naklejki?
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-06-30 o 07:36, ń pisze:
    > czym najlepiej podkleić żeby lepiej złapały pulpitu obudowy?

    Temat mi znany umiarkowanie, ale pewnym, że nowy klej nie powinien-być w
    konflikcie ze starym. A jeśli czymsik ten stary usuniesz
    (izopropanolem?), to bym użył kleju z mąki kartoflanej. Wieczne to-to
    nie będzie, ale w razie konieczności operację można powtórzyć.

  • 3. Data: 2018-06-30 12:10:20
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jestem ciekaw, jaki klej (jaka chemia) jest oryginalnie.
    Może np. wymaga podgrzania naklejki (ostrożnie, żeby nie uszkodzic plastiku pulpitu
    obudowy).

    -----

  • 4. Data: 2018-06-30 15:08:28
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-06-30 o 12:10, ń pisze:
    > Jestem ciekaw, jaki klej (jaka chemia) jest oryginalnie. Może np.
    > wymaga podgrzania naklejki (ostrożnie, żeby nie uszkodzic plastiku
    > pulpitu obudowy).

    Ano zetknąłem się z takim zaleceniami "z mądrości ludu" (pracującego.
    Miast i... WSI!), aby użyć suszarki do włosów, i po ogrzaniu da się
    naklejkę od~ i do~kleić. Ale mi ta sztuczka nie dała spodziewanych
    rezultatów: naklejka wciąż, i wciąż "złazi"!

  • 5. Data: 2018-06-30 15:45:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2018 08:46:21 +0200, JaNus napisał(a):

> [...]
    > (izopropanolem?), to bym użył kleju z mąki kartoflanej. Wieczne to-to
    > nie będzie, ale w razie konieczności operację można powtórzyć.

    JaNus, daj sobie spokój z tym głąbem. Facet jest całkowicie odporny na
    savoir vivre i z oślim uporem odmawia odpisywania pod cytatem. Ratujmy
    resztki netykiety przez szacunek dla samych siebie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2018-06-30 16:15:18
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.06.2018 15:45, Jacek Maciejewski pisze:

    > JaNus, daj sobie spokój z tym głąbem. Facet jest całkowicie odporny na
    > savoir vivre i z oślim uporem odmawia odpisywania pod cytatem. Ratujmy
    > resztki netykiety przez szacunek dla samych siebie.

    Najlepiej tak:
    Każdą taką ń-świnię kopnij w ryjo i przyprowadź mi ją,
    żebym ja także mógł ją kopnąć w ryjo.

  • 7. Data: 2018-07-01 09:27:39
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-06-30 07:36, ń wrote:

    > Nie wszystkie chcą się trzymać z powrotem, czym najlepiej podkleić żeby lepiej
    złapały pulpitu obudowy?

    tak tylko spytam - po co?
    bo to akurat pierwsza rzecz ktora robie zaraz po wyjeciu z pudelka i
    podlaczeniu do podladowania baterii

  • 8. Data: 2018-07-01 11:48:51
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > JaNus, daj sobie spokój z tym głąbem. Facet jest całkowicie odporny na
    > savoir vivre i z oślim uporem odmawia odpisywania pod cytatem. Ratujmy
    > resztki netykiety przez szacunek dla samych siebie.

    To nie za bardzo tak.
    Poszukaj sobie jego wypowiedzi z czasów, kiedy podpisywał się 666.
    Wyjaśnił kiedyś, że ma w dupie netykietę i użytkowników usenetu, którymi
    gardzi, bo uważa ich za bezrozumne bydło. I trudno w tej mierze nie
    przyznać mu racji, bo przecież każdy człowiek, który ma choć odrobinę
    godności, to indywiduum trzyma w KF. Tylko ludzie bez najmniejszego
    szacunku do siebie mogą z nim dyskutować, tylko ci z gatunku co na
    plucie im w twarz mówią, że deszcz pada. Skoro ma do czynienia
    praktycznie tylko z takimi, to i nie dziwota, że myśli w ten sposób o
    wszystkich.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 9. Data: 2018-07-01 12:37:26
    Od: anhin <a...@o...pl>

> [...]
    itd.) poodklejane.
    > Nie wszystkie chcą się trzymać z powrotem, czym najlepiej podkleić żeby lepiej

    klej typu Velpon -różne frmy produkują pod różnymi nazwami, ale w
    sklepie skojarzą o co chodzi. Stosowany bardzo oszczędnie i bez
    pośpiechu, najlepiej przed operacją potrenować na kawałkach papieru i
    plastiku. Jest chyba najbardziej zbliżony do substancji stosowanej do
    naklejek, stickerów i podobnych.

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 10. Data: 2018-07-01 13:28:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2018 11:48:51 +0200, Akarm napisał(a):

    > to indywiduum trzyma w KF.

    Nie używam KF. To IMO bardzo dziecinne :) Wolę świadomie niektórych
    ignorować.
    --
    Jacek
    I hate haters.