  • Data: 2017-06-20 18:58:45
    Temat: Re: Czym można jeździć po zatrzymaniu prawa jazdy?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.06.2017 o 10:22, sirapacz pisze:
    > W niedzielę rano dostałem fotkę z fotoradaru na modlińskiej w DC i
    > drapię się w głowę do dzisiaj czy dostałem za prędkość czy za czerwone
    > światło.

    Te?

    Mijając tablicę uwaga fotoradar akurat zaczynałem zmianę pasa i
    > lampiłem się w lusterka (przyspieszając jednocześnie) i na dwoje babka
    > wróżyła - jak skończyłem manewr to dostałem błyskiem i albo za prędkość
    > (nie mam pojęcia ile tam jest ograniczenia - niby droga międzynarodowa
    > ale lubią stawiać FR przy większych ograniczeniach) a miałem ok 100 na
    > liczniku, może mniej albo za czerwone światło (w lusterku nagle wszyscy
    > zwolnili lub się zatrzymali - więc może przejechałem skrzyżowanie na
    > czerwonym lub ciemno pomarańczowym).

    Jeśli nic się nie zmieniło... to tam nie ma świateł;)

    > Ponieważ zachodzę w głowę za które wykroczenie dostanę mandat to mam
    > pytanie na wypadek ew. pecha:)

    A dlaczego od razu ty masz pecha żeby dostać za przekroczenie czy
    czerwone? Jak masz słabo z punktami to masz pecha, bo nie pamiętasz komu
    użyczyłeś samochodu;) I na przyszłość sobie przemyśl, bo skoro jedno
    zdarzenie powoduje, że masz na styk z punktami, to może warto by coś
    zmienić w stylu jazdy:P

    Shrek