  • Data: 2014-10-14 22:34:52
    Temat: Re: Czyszczenie matrycy - wiecznie żywy temat
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-14 o 15:52, bratart pisze:

    > Poczytaj archiwum grupy i miliardy opracowań poza p.r.f.c.

    Właśnie ... miliardy w dodatku takich samych. Wszyscy wpychają do
    aparatu suche lub mokre szpatułki lub dmuchają. Doskonały przykład
    nieradzenia sobie z problemem o jakim piszę w miliardach odsłon. Dlatego
    tu napisałem.

    Tak czy owak dostałem już odpowiedź i zamówiłem w GB odpowiedni przyrząd
    do tego celu - u nas go nie znalazłem lub jest znacznie droższy.

    > Nawet na
    > youtube jak czytanie się nie udaje.
    > Temat nie jest żywy. Chyba, że ego
    > dostało po dupie za wątek o sony to w akcie desperacji jest reanimowany.
    > Znamienne.
    >
    > http://rtfm.killfile.pl/

    Czynisz dygresje zrozumiałe tylko dla siebie. Czyje ego? Twoje? Czyjej
    desperacji i z jakiego powodu jest ta desperacja? Gdzie i kto reanimuje
    wątek o Sony? Po co mi w ogóle o tym wspominasz? Co mnie interesuje
    czyjś wątek o Sony?

    Zmień prochy bo te Ci najwyraźniej nie służą. :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek