    From: "Heinzkalter" <v...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] Remont ul. Dźwigowej - do kiedy?
    Date: Thu, 22 Sep 2011 14:15:12 +0200

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    news:j5f6n9$b53$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:j5f6gl$ai7$1@inews.gazeta.pl...

    > Niedaleko odwożę dziecko do przedszkola i na budowie nic się nie dzieje,
    > ja nie wierzę w to że skończą to do końca roku nie mówiąc już o Wrześniu.
    >
    > --

    Obecnie według wykonawcy trwa przerwa technologiczna - coś tam suszą i to ma
    trwać. Niemniej jednak nie dzieje się tam ic od dłuższego czasu i chodzą
    plotki że to mści się wykonawca (bo poprawia teraz po poprzednich remontach)
    na UM.
    Problem jest taki, że jak to u nas w remont właczona jest kolej, a kolej w
    tych sprawach ma wszystko w dupie i raczej nie pomaga. Wiadukty osiadają,
    pochylaja sie - generalnie się walą - wszystko ze względu na poziom wod i
    niestabilność gruntu. To samo było i jest na Globusowej. Było w Ursusie i
    Brwinowie. Problemy były też przy tunelach koło zachodniego - tam jeszcze
    sprawe komplikują korytarze poniemieckiego obozu przejściowego.
    Rozwiązaniem jest oczywiście S8, ale na dzien dzisiejszy okolica jest
    odcięta od świata. Remont wiaduktu w Ursusie, we Włochach, wiecznie stojace
    Jerozolimskie, korki na jedynym przejeździe kolejowym na Gołąbkach i syf na
    Odolanach blokuja skutecznie Ursus i Wlochy. Nawet przez Piastow i Konotopę
    wydostać sie nie można bo tam A2 budują i korki.
    Szykuje sie już zreszta awantura z burmistrzami (a napewno efekty będą przy
    urnach) ze względu na brak synchronizacji remontów. Autobusy stoją,
    samochody stoją - kolej i skm jako tako jadą - tyle, że dostac sie do nich
    graniczy z cudem nieraz.

    hk