  • 31. Data: 2011-07-13 19:42:18
    Temat: Re: [DC] szynomiszcz
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Kolejny przekład Twojego trollowania - wyrwiesz sobie coś z kontekstu i
    > będziesz próbował sugerować, że autorem Twoich imaginacji jest inna
    > osoba.

    Nie trolluje, to Ty podnosisz bez sensu argument "ilości", który nie ma
    znaczenia. Złośliwie czy z głupoty blokować nie można żadnego pojazdu,
    niezależnie od tego, ile osób nim akurat jedzie. Choćby dlatego, że za
    nim jadą kolejne. Nie widzę żadnego racjonalnego powodu do jakiegoś
    szczególnego uprzywilejowania autobusów.

  • 32. Data: 2011-07-13 19:43:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Ano taka różnica, że tramwaj/autobus wiezie ludzi na stojąco, więc
    > wymuszanie na nich ostrego hamowania to czyste s****ństwo.

    Autobus ostro nie hamuje, on taranuje. ;-)

  • 33. Data: 2011-07-13 19:47:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-07-2011 19:43, to pisze:
    > Autobus ostro nie hamuje, on taranuje. ;-)

    Tramwaj zahamował, a mógł zabić! :P

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 34. Data: 2011-07-13 20:01:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 19:42, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Nie trolluje, to Ty podnosisz bez sensu argument "ilości", który nie ma
    > znaczenia.

    Już Ci napisałem, byś nie wyrywał zdań z kontekstu i nie próbował
    sugerować, że autorem Twoich imaginacji jest inna osoba. Może
    przypomnę:
    <cite>
    Tramwaj czy autobus to nie są 4 metry puszkowatej stonki
    </cite>
    <cite>
    i nie wiezie 1 osoby (czy nawet 2).
    </cite>
    to ciąg dalszy.

    Taki przegubowy Solaris ma 18 metrów długości. Jednoczłonowy tramwaj
    tramwaj to ~14 metrów (po DC jednoczłonowe nie jeżdżą), Pesa ponad 30.

> [...]
    > nim jadą kolejne. Nie widzę żadnego racjonalnego powodu do jakiegoś
    > szczególnego uprzywilejowania autobusów.

    Aha, to Twoją "argumentację" chyba trafnie określiłem trollowaniem.

  • 35. Data: 2011-07-13 20:31:31
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-13 19:20, Artur Maśląg pisze:

    > Wystarczy pomieszkać trochę w większym mieście. Ja już nawet nikomu nie
    > proponuję jazdy komunikacją miejską, tylko odrobinę wyobraźni, jak to
    > może wyglądać z drugiej strony...

    Dziękuję, mam doświadczenie zarówno jako pasażer tramwaju jak i
    kierownik samochodu.

    Shrek.

  • 36. Data: 2011-07-13 20:32:55
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-13 19:24, to pisze:
    > begin Shrek

    > A czy ja też mogę to porozważać?

    Wolny kraj, tobie też wolno:P

    Shrek.

  • 37. Data: 2011-07-13 20:36:36
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-07-13 20:01, Artur Maśląg pisze:

    > Taki przegubowy Solaris ma 18 metrów długości. Jednoczłonowy tramwaj
    > tramwaj to ~14 metrów (po DC jednoczłonowe nie jeżdżą), Pesa ponad 30.

    No pacz Pan to gdzie ja jechałem dzisiaj solówką ?
    Jeżdżą solówki jak najbardziej, przyjrzyj się dokładniej w weekend :)

    Pozdrawiam !

  • 38. Data: 2011-07-13 20:42:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 20:36, Czarek Daniluk pisze:

    > No pacz Pan to gdzie ja jechałem dzisiaj solówką ?
    > Jeżdżą solówki jak najbardziej, przyjrzyj się dokładniej w weekend :)

    Taaa, w weekend w okresie urlopowym :)

    Na filmie to też same solówki jeździły ;)

  • 39. Data: 2011-07-13 20:43:29
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Shrek

    > Wolny kraj, tobie też wolno:P

    Dzięki! ;)

  • 40. Data: 2011-07-13 20:45:08
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-13 19:21, Artur Maśląg pisze:

    > No tak - oba wnioski błędne, to nawet Wam się udało ;)

    Dziwne ;) Pierwszy raz od dłuższego czasu się z Tobą nie zgadzam ;>

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!