  • 71. Data: 2018-07-18 17:22:27
    Temat: Re: DCF77
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > Poza tym czy nie poprawili ? Pojawila sie ta modulacja fazy.

    I można było NIE TAKIE RZECZY wprowadzić przy okazji, a nie
    po prostu duplikować zawartość przekazu.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 72. Data: 2018-07-18 19:26:10
    Od: kloi <s...@f...pl>

    mam kilkanaście zegarów z DCF od ściennych po zegarki i nijak to się nie
    synchronizuje tylko w nocy daleko od nawet wyłączonych(ale nie z
    gniazdka) telewizorów laptopów itp

  • 73. Data: 2018-07-18 19:27:36
    Od: kloi <s...@f...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 19:26, kloi pisze:

    > mam kilkanaście zegarów z DCF od ściennych po zegarki i nijak to się nie
    > synchronizuje tylko w nocy daleko od nawet wyłączonych(ale nie z
    > gniazdka) telewizorów laptopów itp

    to chodzi na długich a jak posłuchasz co się teraz dzieje na długich to
    masakra

  • 74. Data: 2018-07-18 20:51:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 16:28, Zbych pisze:

    > Taki mały protip. Opera ma wbudowane darmowe proxy, które może ci pomóc
    > ominąć blokadę: https://www.opera.com/
    Spróbuję, miałem kiedyś operę ale jak przeszli na inny silnik i udupili
    wszystkie rozszerzenia to im podziękowałem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 75. Data: 2018-07-18 20:53:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > I można było NIE TAKIE RZECZY wprowadzić przy okazji, a nie
    > po prostu duplikować zawartość przekazu.
    Tym bardziej że na początku jest te 14 bitów do wykorzystania bo wątpię
    że tam
    faktycznie pogodę nadają.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 76. Data: 2018-07-18 20:59:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 12:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > To mialem na mysli - byl tam taki spory "budynek antenowy".
    >
    > Swoja droga - oryginalna antena byla idealna,
    Długość to długość, trudno coś tutaj spiepszyć, co innego finder
    zasilający, to do niego się w tym budynku dostrajali.

    czy tez wymagala
    > dostrojenia dopasowania, bo teoria sobie,a zycie sobie ? :)
    Dopasowanie miała bo to tylko odczep z anteny na odpowiedniej wysokości
    do uziemienia a dół anteny na izolatorach i do findera, tak był zrobiony
    ten co się zawalił, jak jest w Raszynie to nie wiem ale chyba identycznie
    bo innych rozwiązań chyba nie ma.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 77. Data: 2018-07-18 22:08:19
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 18 lipca 2018 09:33:30 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup

    > No bo "mamy juz tysiace odbiornikow, nie mozemy zmieniac standardu".
    >
    > Poza tym czy nie poprawili ? Pojawila sie ta modulacja fazy.

    Mozna, tylko trzeba zadbac aby sie komunikacje nie zaklocaly. A sygnaly nadawac na
    zmiane. Wtedy nawet rachunek za elektrownie wyjdzie taki sam.

    Tylko trzeba potrzebowac a niemce nie potrzebuja.

  • 78. Data: 2018-07-19 00:01:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Jul 2018 20:59:34 +0200, Janusz napisał(a):
    > Długość to długość, trudno coś tutaj spiepszyć,

    Dlugosc to dlugosc, ale czy sie nie okaze, ze liczy sie tez grubosc,
    ksztalt czy material ?

> [...]
    > ten co się zawalił, jak jest w Raszynie to nie wiem ale chyba identycznie

    W Raszynie byla cwiercfalowa, a w Gąbinie polfalowa, to calkiem inne
    systemy zasilania.

    J.

  • 79. Data: 2018-07-19 03:48:31
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Spróbuję, miałem kiedyś operę ale jak przeszli na inny silnik i udupili
    > wszystkie rozszerzenia to im podziękowałem.

    Zdaje mi się, że Vivaldi jest robiony przez ekipę starej Opery... ale nie
    badałem go szerzej, co ze starej Opery pozostało w nim.
    To nie tylko nowy silnik (Opera), to OIMW, także nowa ekipa, która to robi.
    Zdaje mi się, że chyba się tam pożarli nieco i drogi się rozeszły.
    I wersja 12.18 jest ostatnia, chyba, że ktoś chce betę, to 12.50, ale ma
    kilka wsteczności, wobec 12.18, m.in. nieco gorsze renderowanie niektórych
    stron. Natomiast rzadziej zachodzi zjawisko, które zaczęło się od 12.16,
    nazywam je odpięciem się interfejsu. Zachodzi tym bardziej, im szybszy jest
    komp i obciążenie, ale przy byle stronce też potrafi. To jedyna, prócz nie
    wspierania już raczej niczego nowszego, wada opery 12.16-18, oraz, w dużo
    mniejszym stopniu, bety 12.50.
    Szkoda, bo to naprawdę wygodny program.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 80. Data: 2018-07-19 21:05:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-19 o 00:01, J.F. pisze:
    > W Raszynie byla cwiercfalowa, a w Gąbinie polfalowa, to calkiem inne
    > systemy zasilania.
    A to tak.

    --
    Pozdr