    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: DELL D430
    Date: Thu, 28 May 2009 23:35:16 +0200

    Użytkownik "Marcin Zawadzki" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b1903525-832d-483b-bb24-76bee67d5fa5@q14g2000vb
    n.googlegroups.com...
    > Teraz, kiedy sprawdzam ten link, widzę, że zmienili na 2Y NBD; jeszcze
    > kilka dni temu było 3Y NBD.
    > Drukarkę dostarczono mi na drugi dzień, a właściwie, to po ~16 godz.
    > Oferuję pomoc, bo domyślam się, że lokalizacja sklepu nie jest Ci
    > szczególnie bliska :)

    Wiesz, ale tam jest wersja z koncowka C (zazwyczaj oznacza kolor), a nie N
    (zazwyczaj oznacza network).
    Jak rozumiem, nie masz karty sieciowej?

    Co do drukarek DELLa, to jestem troche krytyczny - mam starego
    wielofunkcyjnego lasera 1600n (ksero, skaner, drukarka, karta sieciowa,
    fax), uzywam go rowniez w biurze (wlasciwie 3 sztuki w roznych biurach).
    Drukarka okazuje sie byc przerobionym samsungiem...
    Podstawowa wada to ich glosnosc - chodzi jak maly czolg, wiatrak bardzo
    glosny,
    Poza tym dlugo sie rozgrzewaja, drukarki HP z analogicznego okresu (i
    starsze) sa pod tym wzgledem duzo szybsze.. Jakosc drukowania porownywalna z
    HP, kserowania/skanowania - HP czy Canon wypada duzo lepiej...

    Moze sie poprawili w tych drukarkach, ale generalnie po kupieniu dla siebie
    i uzytkowaniu 3 innych patrze nieco inaczej...

    Pozdrawiam
    Michal