    From: "Czeresniak" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: DELL D631 -proszę o opinię
    Date: Wed, 27 May 2009 18:08:25 +0200

    Użytkownik "Klaudia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1cc6.00000109.4a1c2134@newsgate.onet.pl...
    > Witam! Już pisałam wcześniej, że szukam czegoś mobilnego 12-13" i ostatnio
    > wpadł
    > mi w oko jednak 14" D631 :)
    >
    > http://www.ag.pl/index.php?p235,dell-latitude-d631-t
    urion-x2-2-0-2gb-120gb-dvdrw-
    > wifi-vista-gw36-next-business-day
    >
    > B. proszę o opinię tego procka (TURION X2) oraz rozwiązania baterii
    > (2-3h), która
    > jakaś słabiutka chyba :( Może macie taki sprzęcik, więc napiszcie proszę
    > co
    > sądzicie o takim rozwiązaniu mobilno-biurowym (2.2kg) i ew. inne uwagi.
    > Minusem
    > jest chyba brak modem 3G. Pozdrawiam

    Ja mam Della D820 i Lenovo T61 i mogę się wypowiedzieć pozytywnie tylko o
    Dellu. Dell D820 konstrukcyjnie jest taki sam jak D830 i jego mniejszy brat
    D630. Otóż D820 jest to solidna konstrukcja, gwarancja to prawdziwe NBD a
    pozatym nie ma zbędnego oprogramowania do wszystkiego tzn. pomimo słabszego
    procesora (Dell 1,83GHz, Lenovo 2,2GHz) mam wrażenie, że wszystkie aplikacje
    działają szybciej niż na Lenovo. Minusem Della jest wyższa niż Lenovo waga.
    Co do procesora to nie ma zbyt wielkiej różnicy w zwykłym użytkowaniu czy to
    AMD czy Intel. Według testów AMD bywa mniej wydajne od Intela i zużywa
    więcej energii, ale z drugiej strony to pewnie w Twoim przypadku w praktyce
    nie będzie miało większego znaczenia.

    Pozdrawiam
    Darek