  • Data: 2012-07-31 17:44:32
    Temat: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-07-31 15:54, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    >Wolniej - zależy dla kogo. Jest za to bezpieczniej i tutaj mamy

    Dla mnie, i to mi wystarczy :-)

    >nie tylko obserwacje zza kierownicy ale i statystyki.

    Nie masz statystyk z tego odcinka. No chyba ze masz.
    Ciekaw jestem jak to w liczbach wyglada ... bo w sumie przyznaje -
    bylo niebezpiecznie, ale przy przestrzeganiu BHP juz nie tak bardzo.
    A teraz jest bezpiecznie, tylko pooowwwooooli ..

    >Zależy czego szukasz :) Krzyża już nie ma ;)

    A poza krzyzem co polecasz ?

    >Nie powiedziałbym... :)

    Obecnej przebudowy gierkowki nie zaliczam, bo nie skonczony, obwodnica
    olesnicy z innej puli. Wiec co zrobili ?
    Pare FR na gierkowce ... no, w sumie dobrze ustawione, troche FR we
    wioskach, ale tych nie pochwalam :-)
    Ze dwa ronda, pare wysepek po drodze, barierki w Bralinie, co to
    ktorych mam mieszane uczucia, swiatla w Bralinie ... i wiecej zmian
    nie pamietam ... wiec co zrobili, poza nastawianiem szafek na FR ?

    J.