-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF i turbo
Date: Sat, 28 Mar 2015 20:13:21 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <mf6ug9$8sp$3@node2.news.atman.pl>
References: <mf3j7t$4f6$1@dont-email.me> <55156819$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
<mf4407$bg7$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1427569993 9113 46.21.210.209 (28 Mar 2015 19:13:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Mar 2015 19:13:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558623
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-03-27 o 19:42, Tomasz Gorbaczuk pisze:
>>>
>>> Jaki producent twierdzi że turbo należy schładzać przed wyłączeniem
>>> silnika?? Tą głupotę wymyślił jakiś fantasta, a inni podchwytują.
>>> Producentom chodziło nie o żadne schładzanie, a o to aby nie wyłączać
>>> silnika bezpośrednio z wysokich obrotów, bo bo po takiej operacji
>>> turbina jeszcze się kręci a smarowania już nie ma.
>>
>> i kontrolki też nie :)
>>
>
> Bo nie ma takiej potrzeby.
> O turbo chłodzonym cieczą pchaną elektryczną pompką słyszał?
> Nawet parszywe francuskie dci to ma.
> Turbo jest chłodzona bez względu na to czy kierownik siedzi jeszcze za
> kierownicą, czy po "pałowaniu" zdążył już zgasić silnik.
>
Ale smarowane już nie jest a to miała być przyczyna nie wyłączania.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.15 21:59 Konfabulator
- 28.03.15 23:10 Tomasz Pyra
- 28.03.15 23:36 Adam
- 28.03.15 23:54 Marek
- 28.03.15 23:54 Marek
- 29.03.15 00:26 Tomasz Wójtowicz
- 30.03.15 09:10 Myjk
- 30.03.15 16:14 masti
- 30.03.15 16:37 Myjk
- 31.03.15 18:01 z
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-05-17 Lublin => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-17 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=