    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dałem złamać się po kilku latach wytrwałości...
    Date: Tue, 6 Aug 2019 22:22:13 +0200

    "J.F." 1...@4...net

    > Ale co - doladowales, przeniosles ?

    Doładowałem, ale nie ten numer a inny.
    Nwet chyba raz doładowałem dychą -- ale ostatni raz przed
    wprowadzeniem #F. Lejek 32 kb/s to całkiem dużo, o czym
    przekonałem się nieraz. ,,Nowoczesnych'' stron WWW nie
    można tym obsłużyć, poroli z jutuby -- tym bardzeij, ale
    do NTP, AGPS czy bankowo-lidlowych APek wystarczy. Zapewne
    nie do Nest, ale to porąbany bank w ogóle.

    > A - uwazaj z tymi terminami, bo mam wrazenie ze VM jakos
    > naciagal - tzn pakiet wazny np do 21-go, 21-go juz nie
    > obowiazywal.

    Każdy orze jak może! ;) Przeniesienie via net trwa ze dwa
    tygodnie, więc zaczynać trzeba nie później niż w sierpniu,
    aby zdążyć przed 21 września.

    > chyba nawet pisza, ze wazny do godziny 0:00

    Mnie dali odp. z której jednoznacznie wynikało, że sporny numer
    wypuszczą -- nie wypuścili. Już po zleceniu w Orange przeniesienia
    dostałem od nich dwie kolejne informacje, z których wynikało, że
    nie wypuszczą.

    Orange dał mi na pocieszenie ładny numer, więc nie płaczę po tym,
    który został w VM a który dostał się tam (do VM) z Play. [niestety
    Play tak głośno płakał, że jego płacz dotarł do uszu Boga, przez co
    musiałem zapłacić do Play za inny numer -- stąd ten cały wątek!]

    01 grosz na 'Mój Eneuel' wziął się stąd, że z 5 pln otrzymanych
    za przeniesienie strona telewizyjnego Dipolu wydzwoniła co
    mogła -- został tylko 01 grosz... Najpierw wyczyściła mi
    300 minut z #F, następnie skonsumowała złotówki...

    -=-

    Dorżnę konto w Nest i zabiorę się za przenosiny 'Mój Eneuel' -- nie
    wiem jeszcze dokąd... Chyba albo do Orange, albo do A2M... Może od
    razu do Play?... Z końcem sierpnia kończy się 20/200/60... Wrzesień
    i październik bym obskoczył tym właśnie numerem... Nie ukrywam, że
    60 dni to niezbyt wiele...

    Orange daje 4 GB, ale 0 złotych i tyleż minut. Dla mnie trochę minut
    by przydało się... Przydałby się smartfon na 3 lub 4 SIMki... Chętnie
    bym kupił właśnie taki, ponadto z Galileo.

    BTW -- Galileo startował jako samodzielniak, z trzema wysokościami
    orbit, własnym systemem typu EGNOS, ale skończył jako okrojeniec
    z trzema orbitami na jednej wysokości... (GPS mam sześć; budowany
    na planach Galileo Beidou chyba ma nadal w planach samodzielność
    z jej kilkoma wysokościami)

    Na pozostałych SIMkach miałbym zapasowy dostęp do netu...

    -=-

    Czy rozmowy Faktyczne kosztują tyle samo, co w fioletowym Play?
    Niby nie jest to dla mnie istotne z mymi potrzebami, ale jednak
    warto wiedzieć.

    --