  • Data: 2019-08-06 11:18:42
    Temat: Re: Dałem złamać się po kilku latach wytrwałości...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 5 Aug 2019 22:38:05 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." 5d487b91$0$530$6...@n...neostrada.pl

    > I co z tego? -- już wyjśniliśmy sobie (i innym też?)
    > kwadraturę krągości, czy jak tam... ;) Ale wyjątkowo
    > przyznam Ci rację -- to mógł być piątek.

    W sumie to i ja Ci przyznam racje - 21.09.2018 to inny dzien tygodnia
    niz 21.09.2019 - ale przeciez pisales wczoraj, a nie za kilka dni :-)

    > Termin mam nadal.

    Ale co - doladowales, przeniosles ?

    A - uwazaj z tymi terminami, bo mam wrazenie ze VM jakos naciagal -
    tzn pakiet wazny np do 21-go, 21-go juz nie obowiazywal.
    chyba nawet pisza, ze wazny do godziny 0:00

    J.