  • Data: 2015-05-20 20:48:03
    Temat: Re: Darmowy prosty program do rysowania - jaki?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 maja 2015 12:48:30 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A w ogole daje sie w Corelu jakos latwo wprowadzic dlugosc
    > linii/rozmiary elementow z klawiatury ?
    > Tak zeby prostokat mial np 80x100(mm) a nie 79.87234x100.23143 ?
    >
    > Jak sobie z tym radzicie w innych programach, typowych CAD ?
    > Wpisujecie cyferkami z klawiatury, rysujecie byle jak, czy macie
    > ustawiony grid ?
    >
    > Bo jak pamietam AutoCad, to on raczej zachecal do niechlujstwa ...
    >
    > J.

    Możesz ustawić dowolną siatkę na przykład 1mm x 1mm i włączyć przyciąganie do siatki.
    Wtedy w sposób prosty nie da się postawić myszki tak żeby ominęła siatkę. Jeśli ktoś
    chce używać Corela do rysunków to zauważy że nie ma biblioteki typowych elementów. W
    CADie chcesz śrubkę to masz jaką chcesz. Prosisz o łożysko i masz łożysko jakie
    chcesz. W Corelu trzeba wszystko ręcznie narysować. Przynajmniej do ósemki. Wyższych
    nie używałem to nie wiem. Inna sprawa że jak ktoś pozna Corela to specjalnie do
    innych programów tęsknił nie będzie. Corel jest przyjazny dla użytkownika.