  • Data: 2018-09-20 23:11:59
    Temat: Re: Debilny SmartWatch
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-17 o 00:12, JaNus pisze:
    > czy ktoś zna niedrogi model SmartWatch'a, który na ten przykład
    > pozwoli mi odebrać połączenie bez jego wpierniczania się, jako
    > "zestaw głośnomówiący"? Ale żeby przy tym informował, że coś tam z
    > telefonem się dzieje: a to połączenie, a to SMS.

    W końcu, po przejrzeniu kilkuset (~ 600) ofert na Allegro, znalazłem
    takie dwa:
    https://allegro.pl/smartband-x9-vo-opaska-sportowa-k
    olor-pulsometr-i7310127529.html
    https://allegro.pl/opaska-sportowa-iwown-i5-plus-sma
    rtband-fit-i7014364288.html

    A jeszcze: dosyć ciekawe są smartowatche dedykowane dla dzieci, czy
    raczej ich rodziców. Zawierające GPS, dzięki któremu na smartfon
    rodzicielski będzie, w razie zaginięcia dziecka, przekazana jego
    lokalizacja. Nawet niedrogie.
    Oczywiście gdy dziecko uzna, że to "narusza jego prywatność", to może
    zegarek schować do szuflady :)