    Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 9 Oct 2019 06:47:55 +0200

    W dniu 08.10.2019 o 07:59, z pisze:

    > Kupiłem 1,9 Jtd 120 KM za 18 tys. porównywalny samochód z benzyną też 20
    > KM kosztuje 25 tys. Wyłożyłem już trochę bo to normalne.
    >
    > Właśnie zrobiłem trasę 500 km ze średnim spalaniem 7 l. (a było w palnik)
    > Przekalkuluj sobie ale na dziś a nie na zatęchłe przesądy.

    To przeczytaj jeszcze raz tytuł wątku. A jak już porównujesz spalanie,
    to mój pali w trasie 12 ale LPG:P Taniej wychodzi a pod kopytem 200 koni.

    A koń jest koń. Więcej koni pojedzie (poza bardzo specyficznymi
    przypadkami) lepiej, co więcej benzyna również pojedzie lepiej od dizla,
    czego dowodem jest to, że we wszyskich motosportach króluje jednak
    benzyna. Co najwyżżej namachać się więcej trzeba.

    --
    Shrek