  • Data: 2019-10-09 19:49:22
    Temat: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-09 o 18:56, Shrek pisze:
    > Sprawdx

    Jak znajdę chwilę to badania i poprę wykresami. ;-) Interesowały mnie
    ostatnio benzyny a sprzedający podają jako atut dziewictwo gazowe ;-)
    Zgadzam się z tym.

    Miałem 3 zagazowane samochody.

    2 zagazowywałem ja a trzeci kupiłem z gazem. To był błąd. Źle
    dobranej/zrobionej instalacji nie da się tak pstryk zdiagnozować przy
    kupowaniu samochodu.

    Nie mam nic do gazu. Każda technologia ma swoje zady i walety. Chciałem
    zmiany. 1,4 D4D a teraz 1,9 Jtd. Koszty eksploatacyjne/napraw są ZAWSZE.

    Sztuczne podbijanie cen benzyniaków i potrzeba MOCY/MOMENTU ;-) za
    określone pieniądze znowu skłoniła mnie ku używanemu dieslowi.