    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Date: Sat, 12 Oct 2019 12:19:27 +0200

    2019-10-12 o 11:26 +0200, Myjk napisał:
    > Fri, 11 Oct 2019 20:33:32 +0200, t-1
    >
    > > Mieszkasz na Giewoncie?

    Gdzie tam. Mała górka, wys. wg. mapy 60m względem szosy. Wystarczająco
    aby na trójce zjechać ten kilometr.

    > Silnik z paliwem, obciążony ledwo mi się grzeje po 5 km, a jemu bez
    > paliwa, gdzie tłoki są chłodzone powietrzem, mu się grzeją już po
    > kilometrze. Takie czary.

    Ano, czary jak nic. Przy czym to grzanie to też nie jest jakieś
    zabójcze, ale wystarczy by nadmuch na szybę dawał już letnie powietrze.
    Takie faktycznie ciepłe powietrze do dopiero kilka kilometrów później.

    Mateusz