eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę? › Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!n
    ntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
    1.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <qn89es$c3o$1@dont-email.me>
    <5d97b3e4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9b8f88$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba0f1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba54b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c0f21$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c25c9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9d6679$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ba5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ebd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ef659$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9f075b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <qnns8k$vqh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5da03f39$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <3642048792$20191011172841@squadack.com>
    Date: Sat, 12 Oct 2019 18:04:10 +0200
    Message-ID: <12kq4zwr69ewd$.1vvcfm2pbco3l$.dlg@40tude.net>
    Lines: 21
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1570896241 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 503 82.143.187.50:61052
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663691
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 11 Oct 2019 17:28:39 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > [...]
    >>>> Ale przyspieszenie wlasnie 60-100 i 80-120 na optymalnym biegu by
    >>>> sie przydalo.
    >>>Na optymalnym to bez sensu, powinno być na najwyższym.
    >>>Optymalny oznacza redukcję - do tego nie służy badanie elastyczności.
    >> Ale 60 nie bede jechal na 6-tce ... hm, a moze i bede ...
    >
    > Przejedź się Alfą 1.4 trupo-benzina - zdziwisz się przy jakiej
    > prędkości żąda 6-tki.

    Przy jakiej ?
    I jak to żąda - ma jakis wyswietlacz czy głosem ?

    > A jeszcze bardziej się zdziwisz, jak depniesz
    > gaz na tej 6-tce a tu No Va. Pomimo rzekomo 170 KM.

    To akurat mnie nie zdziwi :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: